Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht backplate A2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Gezocht backplate A2000

    Hi All,

    Misschien kan iemand mij helpen?
    Ik ben op zoek naar een backplate die op de plek achter de extra videoslot zit (is een plate plaat) Dus waar normalieter b.v. de Genlock is geplaatst.

    Wie oh wie kan mij daar aan helpen? zodat ik daar een HDMI aansluiting in kan brouwen
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    #2
    Ik heb hiervoor een aluminium L profiel gekocht in de bouwmarkt. Dan op lengte afzagen, en de 2 gaatjes voor de montage op de achterkant overnemen. Dan de hdmi plug en eventuele knoppen daarop monteren. Het originele plaatje is daarvoor ongeschikt omdat die te smal/zwak is. (ik heb hem nog wel ergens maar ik zou niet weten in welke doos)

    Hier doet iemend het nog simpeler en maakt zelf zo'n profiel:
    https://youtu.be/tY9rlulb_0A?t=1266

    Comment


    • LuzUo
      LuzUo commented
      Editing a comment
      Das niet "iemand" .. dat is Jan Beta!! 🤪

    • DdAzZ
      DdAzZ commented
      Editing a comment
      Ja Jan Beta is geweldig. Altijd leuke oplossingen waar hij mee komt :)

    #3
    Originally posted by PMS View Post
    Ik heb hiervoor een aluminium L profiel gekocht in de bouwmarkt. Dan op lengte afzagen, en de 2 gaatjes voor de montage op de achterkant overnemen. Dan de hdmi plug en eventuele knoppen daarop monteren. Het originele plaatje is daarvoor ongeschikt omdat die te smal/zwak is. (ik heb hem nog wel ergens maar ik zou niet weten in welke doos)

    Hier doet iemend het nog simpeler en maakt zelf zo'n profiel:
    https://youtu.be/tY9rlulb_0A?t=1266
    Thanks, heb hier zelf ook aan zitten denken om het op die manier op te lossen. Is volgens mij ook een betere oplossing
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    Comment

    Working...
    X