Announcement

Collapse
No announcement yet.

Demo’s op diskette 💾

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 013
    replied
    Ik heb nog wel aardig wat demos op diskette maar wil die uiteraard zelf bewaren. Je zou eventueel disks kunnen opsturen en dat ik ze met xcopy overzet.

    Leave a comment:


  • HattoriHanzo
    replied
    Leuk!

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Originally posted by HattoriHanzo View Post
    Iemand nog een update, nog demo’s op disk gevonden? 😀
    Nog niet, maar nog aan het uitzoeken in de garage. Ik laat het je weten!

    Leave a comment:


  • HattoriHanzo
    replied
    Iemand nog een update, nog demo’s op disk gevonden? 😀

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Originally posted by LuzUo View Post

    Herkenbaar .. daarom heb ik laatst maar een stapeltje pc diskdrives gekocht om om te bouwen .. de eerste draait ondertussen
    Misschien een optie om te overwegen. Heb nu nog 1 werkende in mij A1200 GHOST.

    Leave a comment:


  • LuzUo
    replied
    Originally posted by AMIGA JOHAN View Post

    Heb zelf meer moeite naar goedwerkende interne diskdrives, dan het zoeken naar goeie diskettes.
    Herkenbaar .. daarom heb ik laatst maar een stapeltje pc diskdrives gekocht om om te bouwen .. de eerste draait ondertussen

    Leave a comment:


  • AMIGA JOHAN
    replied
    Originally posted by King Marqy View Post
    Hey dat is leuk… ik had eind 80er jaren ook een enorme collectie demo’s. Heb vorig jaar een Amiga 2000 weten te scoren via marktplaats. De gotek moet nog komen maar heb wel via een oude kennis van mij een ide controller met cf cards eringezet, daar ben ik nu nog mee bezig om uit te vogelen hoe alles werkt… de gotek is nodig om die demo’s die nu in adf formaat op www staan te kunnen gebruiken. Wellicht in de toekomst wat mensen proberen vinden km eea mee uit te wisselen… ik heb helaas geen demo’s meer op flop (floppen zijn sowieso lastig te verkrijgen)…
    Als je goed zoekt kom je ze wel tegen. Heb zelf behoorlijk veel diskettes over waarvan ik meestal verschillende WB erop zet. En zo nu en dan nieuwere AGA Demo’s. Helaas ben ik nog steeds afhankelijk van mij 68030 kaarten. Hopelijk kom ik nog een Blizzard 1260 tegen en komt eindelijk de ACA1260 nog uit. De laatste tijd zit mij A1200’s stof te verzamelen. 2021 was niet zo beste tijd voor mij A500/A1200’s. Hoop, dat dit jaar weer volop ermee bezig ben. Heb zelf meer moeite naar goedwerkende interne diskdrives, dan het zoeken naar goeie diskettes.

    Leave a comment:


  • King Marqy
    replied
    Hey dat is leuk… ik had eind 80er jaren ook een enorme collectie demo’s. Heb vorig jaar een Amiga 2000 weten te scoren via marktplaats. De gotek moet nog komen maar heb wel via een oude kennis van mij een ide controller met cf cards eringezet, daar ben ik nu nog mee bezig om uit te vogelen hoe alles werkt… de gotek is nodig om die demo’s die nu in adf formaat op www staan te kunnen gebruiken. Wellicht in de toekomst wat mensen proberen vinden km eea mee uit te wisselen… ik heb helaas geen demo’s meer op flop (floppen zijn sowieso lastig te verkrijgen)…

    Leave a comment:


  • HattoriHanzo
    replied
    Dat is echt top dank je wel!

    Leave a comment:


  • Infant
    replied
    Ik heb alles in dozen zitten maar ga daar (toevallig?) komende week even doorheen. Als ik wat tegenkom laat ik het je weten.

    Leave a comment:


  • HattoriHanzo
    started a topic Demo’s op diskette 💾

    Demo’s op diskette 💾

    Als groot liefhebber van Amiga demo’s had ik vroeger een mooie verzameling. Heel recent heb ik de Amiga weer herontdekt. Ik zou zo graag weer wat van die oude klassiekers demo’s maar ook nieuwe (begrijp dat er nog steeds mooie worden gemaakt) op diskette willen hebben. Is er iemand van jullie die me eens wat zou willen opsturen of dat ik wat kan ophalen of dat er iets te regelen is? Door omstandigheden zou dit een leuke afleiding voor me zijn 😌

    Ben aan het sparen voor een gotek, maar dat duurt nog wel even. Ik ben erg gecharmeerd van het nog werken met disks. Viva Amiga!
Working...
X