Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raspberry Pi Model 3B

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caved
    replied
    Originally posted by PRS View Post
    Een vriend van me heeft daar ook besteld, maar de bestelling nooit gekregen.

    Het geld heeft hij pas na heel lang zeuren terug gekregen!

    Het is inderdaad een niet zo'n netjes bedrijf die volgens mij hoopt dat mensen het uiteindelijk maar op geven om terug betaald te worden.
    Lekker dan. Heb ik weer. Vond ze er ook al een beetje goedkoop mee. Naja we wachten af en houden goede hoop. Toch voor good measure een 2e besteld ergens anders die er nog 1 op vooraad had voor de hoofdprijs. Had dat stomme ding als optie gewoon mee uit Spanje moeten laten komen natuurlijk.
    Last edited by Caved; 02-09-2022, 11:29.

    Leave a comment:


  • PRS
    replied
    Een vriend van me heeft daar ook besteld, maar de bestelling nooit gekregen.

    Het geld heeft hij pas na heel lang zeuren terug gekregen!

    Het is inderdaad een niet zo'n netjes bedrijf die volgens mij hoopt dat mensen het uiteindelijk maar op geven om terug betaald te worden.

    Leave a comment:


  • LuzUo
    replied
    Ik vertrouw die HLHV sowieso niet ... Ik zie de advertenties op marktplaats staan maar ben ervan overtuigd dat er nul voorraad achter zit vwb RaspPi

    Leave a comment:


  • Caved
    replied
    Had een Pi 3A+ besteld bij HLHV en die zou dan binnen 5 werkdagen geleverd worden. Niet dus nu 6 dagen verder en nog niks verstuurd zelfs.
    Wel de PiStorm kaart (a500, a2000) binnen uit Spanje maar een Pi uit Nederland blijkt een groot probleem. Zit erover te denken een last minute B
    versie te scoren en gewoon een set USB poorten eraf te bikkelen.

    Leave a comment:


  • leof
    replied
    Pi 3B inmiddels gescoord. Nu nog een Zero 2 W voor m'n PiStorm!

    Leave a comment:


  • leof
    replied
    Zoek ook nog een Zero 2 W.

    Leave a comment:


  • leof
    replied
    Dat is een 3B+... Zoek een 3B V1.2.

    Leave a comment:


  • Tyball
    replied
    Ik heb die van mij niet over. Maar zie er zojuist wel een op marktplaats staan.

    Leave a comment:


  • leof
    started a topic Raspberry Pi Model 3B

    Raspberry Pi Model 3B

    Heeft iemand zo'n ding nog liggen die hij wel kwijt wil?
    Op het ogenblik nergens te krijgen (of voor abnormale prijzen).
Working...
X