Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: reele betaalbare Amiga 500

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Gezocht: reele betaalbare Amiga 500

    In het verleden regelmatig overkill gepleegd door een A1200 volledig uit te breiden met turbo kaarten, scandoublers etc etc. Maar in feite zijn er maar een handje vol games en programma's op de Amiga die ik nog echt leuk vind. Het spelen van deze games kan ook prima vanaf een floppy drive.

    Op Marktplaats zie ik redelijk wat A500's voorbij komen maar dit zijn vaak complete sets en daar wil men dan ook de hoofdprijs voor hebben.

    Ik zoek enkel een standaard Amiga 500, eventuele overige benodigdheden kan ik tzt altijd nog bijkopen. Wie heeft nog een goedwerkend los exemplaar liggen? Zolang de floppy drive maar goed werkt.

    #2
    Originally posted by Snowwie View Post
    In het verleden regelmatig overkill gepleegd door een A1200 volledig uit te breiden met turbo kaarten, scandoublers etc etc. Maar in feite zijn er maar een handje vol games en programma's op de Amiga die ik nog echt leuk vind. Het spelen van deze games kan ook prima vanaf een floppy drive.

    Op Marktplaats zie ik redelijk wat A500's voorbij komen maar dit zijn vaak complete sets en daar wil men dan ook de hoofdprijs voor hebben.

    Ik zoek enkel een standaard Amiga 500, eventuele overige benodigdheden kan ik tzt altijd nog bijkopen. Wie heeft nog een goedwerkend los exemplaar liggen? Zolang de floppy drive maar goed werkt.
    Wat vind jij een redelijk betaalbare prijs?
    Ik heb er zelf laatst een gekocht voor 80 euro, nooit open geweest en nog met de originele doos erbij. Is wat vergeeld, maar dat maakt voor de werking niks uit. Ik had hem eigenlijk gekocht voor onderdelen, maar hij was zo goed, dat het gewoon echt doodzonde zou zijn hem te slopen.
    Als m'n eigen A500 er mee stopt, dan hou ik die wel voor onderdelen.
    Last edited by Marcel21674; 28-11-2021, 10:33.

    Comment


    • LuzUo
      LuzUo commented
      Editing a comment
      Met 80,- voor een 'origineel' exemplaar _met_ doos mag je tegenwoordig volgens mij je handen dichtknijpen.. Dat geluk moet je dan net hebben .. ik denk dat de meeste voor boven de 100 gaan

    #3
    Originally posted by Marcel21674 View Post

    Wat vind jij een redelijk betaalbare prijs?
    Ik heb er zelf laatst een gekocht voor 80 euro, nooit open geweest en nog met de originele doos erbij. Is wat vergeeld, maar dat maakt voor de werking niks uit. Ik had hem eigenlijk gekocht voor onderdelen, maar hij was zo goed, dat het gewoon echt doodzonde zou zijn hem te slopen.
    Als m'n eigen A500 er mee stopt, dan hou ik die wel voor onderdelen.
    Redelijke prijs voor een kale Amiga 500 denk ik vaak tussen de 100 en 150 euro. Maar jij hebt die 2e A500 dus niet te koop begrijp ik?

    Comment


      #4
      Ze zijn inderdaad aardig in prijs gestegen zeg, mijn huidige A500 heb ik gratis opgehaald destijds en nog een nette ook.
      [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

      Comment


      • LuzUo
        LuzUo commented
        Editing a comment
        Ik hoop wel opgehaald met toestemming van de eigenaar? 🤣

      • MrZ
        MrZ commented
        Editing a comment
        Jazeker, was van een collega die er niks meer mee deed mocht hem voor noppes hebben

      #5
      Originally posted by Snowwie View Post

      Redelijke prijs voor een kale Amiga 500 denk ik vaak tussen de 100 en 150 euro. Maar jij hebt die 2e A500 dus niet te koop begrijp ik?
      Nee sorry, ik heb voorlopig geen plannen om hem te verkopen nee.

      Comment


        #6
        Ik heb inmiddels eentje gevonden. :-)

        Zie andere topic, want ik hoor graag jullie mening over de conditie van het moederbord

        Comment

        Working...
        X