Announcement

Collapse
No announcement yet.

Recapping A1200

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Recapping A1200

    Na de dood van mijn broer heb ik bij een zolderopruiming vond ik een Amiga 1200 in een Infinity tower gebouwt.
    Helaas zijn de orginele kast en keyboard van de A1200 waarschijnlijk weggegooit. :(
    Even getest en hij blijkt nog steeds te werken maar ben nu opzoek naar iemand die het moederbord kan recappen voordat ik hem weer volledig in gebruik ga nemen.
    Zijn er leden die mij een adresje kunnen geven waar ik dit kan laten doen ?

    Er lag nog veel meer amiga spullen maar dat moet ik nog uitzoeken en kijken wat ik daar me ga doen.

    Vriendelijke groet, Gerrit

    #2
    Gecondoleerd.

    Verstandig dat je het bord wil laten recappen, dit is echt wel noodzakelijk bij de A1200. Je kunt een hobbyist zoals mij vragen, ik kan wel recappen en zichtbare problemen verhelpen. Iemand als tsb heeft echter een goede reputatie en veel meer ervaring, en heeft de tools om ook verdere problemen te verhelpen die nog aan het licht zouden kunnen komen.

    Jammer dat de originele kast en keyboard zijn weggegooid, maar een tower kan ook leuk zijn. Zit er ook een busboard in? Succes en sterkte met verder uitzoeken van de Amiga spullen. Ik ben benieuwd wat daar verder nog uit naar voren komt!
    Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

    Comment


      #3
      Er zit volgens mij een zorro-II busboard in de kast.

      Comment


        #4
        Mocht je echt niemand kunnen vinden, dan kan ik in het uiterste geval eventueel ook voor je recappen.

        Comment


          #5
          Nog een stem voor tsb voor al je recap wensen...
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            #6
            Ik heb al contact gehad met tsb :-)

            Comment

            Working...
            X