Announcement

Collapse
No announcement yet.

PCMCIA netwerkkaart met RJ45 voor 1200

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    PCMCIA netwerkkaart met RJ45 voor 1200

    Is er iemand die afscheid wil nemen van een PCMCIA netwerkkaart met stekker? Mijn moderne WIFI kan niet meer overweg met WEP. Dan is de RJ45 stekker een mooie oplossing.
    Amiga 1200, IMac MorphOS

    #2
    Originally posted by Roel007 View Post
    Mijn moderne WIFI kan niet meer overweg met WEP.
    Dat had ik ook. Daarom oude draadloze router ingericht als WEP accesspoint. werkt perfect. Je kunt het ip adres dat via WEP mag verbinden koppelen zodat anderen niet met WEP kunnen connecten.

    Comment


      #3
      Je kunt ook op zoek naar een PCMCIA kaartje dat WPA ondersteunt, die zijn er.

      Comment


        #4
        Originally posted by spud View Post
        Je kunt ook op zoek naar een PCMCIA kaartje dat WPA ondersteunt, die zijn er.
        Ik heb een kaartje met RJ45 aangeschaft. Heb je ook geen configuratiewerk aan je Wifi.
        Amiga 1200, IMac MorphOS

        Comment


          #5
          Kijk even op Amibay, daar komen PCMCIA ethernet kaartjes regelmatig langs, heb mijn 10/100 kaart daar ook gekocht voor het gigantische bedrag van ik meen 15 euro
          [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

          Comment


            #6
            Originally posted by MrZ View Post
            Kijk even op Amibay, daar komen PCMCIA ethernet kaartjes regelmatig langs, heb mijn 10/100 kaart daar ook gekocht voor het gigantische bedrag van ik meen 15 euro
            15 Euro voor Amiga hardware? Dat is gratis t.o.v. de bedragen die normaliter voorbij komen. Er is op Ebay een clown die een Blizzard 1260/PPC te koop heeft staan voor 3300 euro. Raar dat mensen verwachten dat te kunnen krijgen. Gisteren even met een schuin oog gekeken naar een systeem dat me wel getrokken heeft maar waar ik nooit mee aan de slag ben gegaan. De Atari Falcon. Die dingen zijn niet goedkoop.
            Amiga 1200, IMac MorphOS

            Comment


              #7
              Zo'n BPPC is i derdaad een duur apparaat aan het worden, maar € 3300,- is wel overdreven.

              Maar die doen tegenwoordig wel rond de € 1200 met een 68060 rev6

              Comment


                #8
                Originally posted by PRS View Post
                Zo'n BPPC is i derdaad een duur apparaat aan het worden, maar € 3300,- is wel overdreven.

                Maar die doen tegenwoordig wel rond de € 1200 met een 68060 rev6
                De lol is dat de Blizzard PPC niet eens een Rev 6 had, maar 5. Ik heb namelijk zelf een rev 6 er op laten zetten, samen met een nieuwere snelle PPC
                Amiga 1200, IMac MorphOS

                Comment


                  #9
                  Ja, dat klopt…
                  Maar een BPPC is het interessantst met een rev.6 (en ook het duurst). Zeker als je hem inbouwt in een A1200d, zoals ik heb gedaan.

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by PRS View Post
                    Ja, dat klopt…
                    Maar een BPPC is het interessantst met een rev.6 (en ook het duurst). Zeker als je hem inbouwt in een A1200d, zoals ik heb gedaan.
                    Klopt, dat is de top of de line classic amiga kaart.
                    Amiga 1200, IMac MorphOS

                    Comment

                    Working...
                    X