Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht diskdrive voor A1200

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DdAzZ
    replied
    Originally posted by spud View Post
    Weet je zeker dat het je diskdrive is en niet de 8520 CIA waar je de MK3 adapter op geplaatst hebt? Of gaat de diskdrive via de andere CIA?
    Ik zou niet weten via welke CIA de diskdrive gaat..
    Diskdrive heeft wel altijd gewerkt en nu de MK3 erin is gelepeld, komt de drive niet op gang.
    Netjes de MK3 op de Lisa en de U7 geplaatst en volgens mij loopt de drive niet via die U7
    Hopelijk ga je mij toch niet vertellen dat ik nu aan de modificaties moet.
    Revisie van mijn board is 1.D1

    Morgen wel even testen zonder de MK3, kijken of de drive wil aanslaan.
    Attached Files
    Last edited by DdAzZ; 13-09-2020, 00:47.

    Leave a comment:


  • spud
    replied
    Weet je zeker dat het je diskdrive is en niet de 8520 CIA waar je de MK3 adapter op geplaatst hebt? Of gaat de diskdrive via de andere CIA?

    Leave a comment:


  • DdAzZ
    started a topic Gezocht diskdrive voor A1200

    Gezocht diskdrive voor A1200

    Heb je de Indivision AGA MK3 netjes ingebouwd en krijg je een mooi strak beeld op mijn Syncmaster 913n, begeeft mijn diskdrive het
    Dus mijn vraag is, wie heeft er toevallig nog een goed werkende diskdrive voor de 1200 liggen, en wil deze voor een leuk prijsje van de hand doen?

    Probleem met de diskdrive is dat tijdens het laad proces van een diskette er alleen een tikkend geluid uit de drive komt en op mijn WB verschijnt het DF0 ikoontje met DF0:?????
    Ik heb meerdere malen de ribbon cable gereseated en nagekeken, maar dat zit allemaal op de juiste plek.
    Mocht iemand een oplossing weten om dit te fixen dan hoor ik dat ook natuurlijk graag
    Je zou mij hier ontzettend mee helpen, want dan kan ik de configuratie van de MK3 verder afmaken
    Last edited by DdAzZ; 12-09-2020, 23:33.
Working...
X