Announcement

Collapse
No announcement yet.

Handleiding MK10 midi keyboard gezocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Handleiding MK10 midi keyboard gezocht

    Ik ben op zoek naar de handleiding van het Commodore MK10 midi keyboard. Heeft iemand deze voor beschikbaar? Een pdf file is ook prima.
    write something....

    #2
    Ik heb voor je gezocht op internet, maar niets gevonden. Sloot je dat ding niet aan op een Sound Expander? Daar is wel informatie over. Dat keyboard zit dacht ik niet eens een aan-/uitknop op. Misschien bestaat er niet eens een handleiding voor.

    Comment


      #3
      Ik heb dit ooit nieuw gekocht in een ver verleden... kan me niet herinneren dat er een handleiding bij was op een klein A5 briefje na met wat random gegevens op.

      Comment


        #4
        Originally posted by leof View Post
        Ik heb voor je gezocht op internet, maar niets gevonden. Sloot je dat ding niet aan op een Sound Expander? Daar is wel informatie over. Dat keyboard zit dacht ik niet eens een aan-/uitknop op. Misschien bestaat er niet eens een handleiding voor.
        Dank je voor het meedenken en zoeken! Ik zal even nakijken maar volgens mij zit er wel een in/off knop op de achterzijde.
        write something....

        Comment


          #5
          Originally posted by SimonV View Post
          Ik heb dit ooit nieuw gekocht in een ver verleden... kan me niet herinneren dat er een handleiding bij was op een klein A5 briefje na met wat random gegevens op.
          Dank je voor het meedenken en je reactie!
          write something....

          Comment

          Working...
          X