Announcement

Collapse
No announcement yet.

A3000T onderdelen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    A3000T onderdelen

    Ik ben op zoek naar A3000T onderdelen. Alles behalve het moederbord. Een chassis zou al leuk zijn.

    Utopie waarschijnlijk.
    Last edited by ; 04-07-2020, 21:20.

    #2
    Originally posted by SimonV View Post
    Ik ben op zoek naar A3000T onderdelen. Alles behalve het moederbord. Een chassis zou al leuk zijn.

    Utopie waarschijnlijk.
    Never give up on your dreams! Zal wel lastig worden inderdaad. Zou je ook een checkmate overwegen? (Niet dat ik die heb, maar die komen nog wel sporadisch voorbij)
    Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

    Comment


      #3
      Originally posted by VosCoBoss View Post

      Never give up on your dreams! Zal wel lastig worden inderdaad. Zou je ook een checkmate overwegen? (Niet dat ik die heb, maar die komen nog wel sporadisch voorbij)
      Een checkmate neemt geen A3000T bord. En ik heb al een erg mooie A3000T maar heb onlangs een moederbord dat het beste als "onherstelbaar" beschreven kon worden gekocht dat nu ondertussen al door mijn favoriete hersteller werkend is gekregen. Een echt plan heb ik er nog niet mee, mocht ik een chassis vinden kan ik wel wat gaan bouwen. Een steampunk 3000T ofzo ... weetikveel.

      Comment


        #4
        Ik heb 10 jaar naar de voeten van de kast gezocht ondanks dat ze ook op een Commodore PC model gebruikt werden (PC-60 geloof ik) maar het is wel gelukt. Misschien heb je geluk die kast te vinden? En ik heb een jaar geleden ofzo wel een keer een 3000T kast voorbij zien komen, dus het kan wel.

        Comment


          #5
          Originally posted by SimonV View Post
          een moederbord dat het beste als "onherstelbaar" beschreven kon worden gekocht dat nu ondertussen al door mijn favoriete hersteller werkend is gekregen.
          welke favoriete hersteller heeft dit wonder verricht? Ik heb zelf ook nog een 3000T bord dat onherstelbaar was verklaard.

          Comment


            #6
            Originally posted by hyami View Post
            welke favoriete hersteller heeft dit wonder verricht? Ik heb zelf ook nog een 3000T bord dat onherstelbaar was verklaard.
            Ik weet niet of Simon het bij Martijn (dat is tsb :-)) doet, maar die zou je kunnen vragen... Die doet heel veel voor mensen van het café.
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


              #7
              Originally posted by SimonV View Post

              Een checkmate neemt geen A3000T bord. En ik heb al een erg mooie A3000T maar heb onlangs een moederbord dat het beste als "onherstelbaar" beschreven kon worden gekocht dat nu ondertussen al door mijn favoriete hersteller werkend is gekregen. Een echt plan heb ik er nog niet mee, mocht ik een chassis vinden kan ik wel wat gaan bouwen. Een steampunk 3000T ofzo ... weetikveel.
              Heb ik niet gedaan, ben ik niet je favoriet?! en bedankt!! :)
              Was dat dat board waar Tristan mee bezig was? met al die jump wires? man o man..

              Comment


                #8
                Yup Tristan. Martijn jij bent favoriete 3d-printer !

                Trouwens de Tsjech die me het bord heeft verkocht heeft blijkbaar ook een chassis maar hij heeft de achterkant er afgehaald en verkoopt dan beide delen voor 90€ stuk en er zit niks bij van cradle voor de drives of montagemateriaal ... zo hopeloos opzoek ben ik dan ook weer niet dat ik 180e + veel verzendkosten ga betalen voor iets dat quasi onverkoopbaar is.
                Last edited by ; 16-07-2020, 14:44.

                Comment


                  #9
                  Die drive rails zou je ook uit een oude pc kunnen halen, ik heb legio van die dingen eruit gehaald.
                  Zijn meestal van die 5 1/4 rails, zo heb ik het ook gedaan

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by Buzzfuzz View Post
                    Die drive rails zou je ook uit een oude pc kunnen halen, ik heb legio van die dingen eruit gehaald.
                    Zijn meestal van die 5 1/4 rails, zo heb ik het ook gedaan
                    Je kan ze 3d printen dus dat is geen echt probleem.

                    Comment

                    Working...
                    X