Announcement

Collapse
No announcement yet.

gezocht : vampire 500 2+

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    gezocht : vampire 500 2+

    goede dag

    ben op zoek naar een goed werkende vampire 500 2+

    iemand er 1 liggen die er niks meer mee doet

    dank je

    #2
    Zijn vrijwel niet te krijgen, heb die van mij pas verkocht voor iets boven de nieuwprijs. Hou vooral ook amibay in de gaten, maar hou er rekening mee dat de hoofdprijs gevraagd zal worden. Succes met je zoektocht!
    Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

    Comment


      #3
      Zijn vrijwel niet te krijgen, heb die van mij pas verkocht voor iets boven de nieuwprijs. Hou vooral ook amibay in de gaten, maar hou er rekening mee dat de hoofdprijs gevraagd zal worden. Succes met je zoektocht!
      Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

      Comment


      • amiga-digital
        amiga-digital commented
        Editing a comment
        oke dank je , de hoofdprijs ga ik er echt niet voor betalen , vind ik er geen 1 dan wacht ik wel tot de warp 560 uit komt

      #4
      Die is nog duurder. incl 060..

      Comment


      • amiga-digital
        amiga-digital commented
        Editing a comment
        heb zelf nog een 060 cpu liggen hier rev.6 ,

      #5
      De 68060 kaarten zijn nog duurder dan de Vampire V2/V2+. Zelf wacht ik op de ACA1260.
      Last edited by AMIGA JOHAN; 31-05-2020, 22:26.
      [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
      A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
      [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
      [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
      C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

      [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
      [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
      AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
      [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

      Comment


        #6
        Gister betaald voor Vampire 1200. Hoop die binnen 2 weken binnen te hebben, ben benieuwd 😅

        Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

        Comment


          #7
          Originally posted by Rishca View Post
          Gister betaald voor Vampire 1200. Hoop die binnen 2 weken binnen te hebben, ben benieuwd 😅

          Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
          Oh echt, cool! Wanneer had je je aangemeld?
          Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

          Comment


            #8
            Originally posted by VosCoBoss View Post

            Oh echt, cool! Wanneer had je je aangemeld?
            Weet niet meer precies wanneer, wel tijd terug, vlak na de aankondiging van start preorders.

            Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

            Comment


              #9
              @VosCoBoss Misschien moet je wat gordijnen ophangen. Het echoot nogal bij jou :)

              Comment


                #10
                Originally posted by spud View Post
                @VosCoBoss Misschien moet je wat gordijnen ophangen. Het echoot nogal bij jou :)
                Tja, tapatalk doet vreemd....


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

                Comment


                  #11
                  ben benieuwt heb mij ook aangemeld voor een 500 v2 vampire , kijken of ze die nog maken

                  Comment


                  • Benny
                    Benny commented
                    Editing a comment
                    De Vampires worden 'gewoon' gemaakt, maar als ik het en der lees hebben sommige hem heel snel, terwijl anderen al een half jaar wachten.

                  #12
                  benny , ik wacht wel af . mijn a2000 heeft nog wel tijd om te wachten , zal met de tijd wel een mail krijgen over de v2 kaart

                  Comment


                    #13
                    Originally posted by amiga-digital View Post
                    benny , ik wacht wel af . mijn a2000 heeft nog wel tijd om te wachten , zal met de tijd wel een mail krijgen over de v2 kaart
                    Ik heb de V2 zelf van iemand gekocht die hem in een A2000 had zitten, leuke set was dat. Dan heb je ook nog wat aan je Zorro kaarten.
                    Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

                    Comment


                    • amiga-digital
                      amiga-digital commented
                      Editing a comment
                      dat is ook de reden dat ik mijn 2000 weer online kan zetten met mijn bbs , zodat ik dus wat scsi op de zorro kan zetten
                  Working...
                  X