Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: slideshow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Gezocht: slideshow

    Al zeer lange tijd ben ik op zoek naar een slideshow / demo waarin een aantal Newtek afbeeldingen staan. Ik weet mij nog te herinneren dat o.a. de dame met de sjaal, een rode Kawasaki motor en iets met een afbeelding van een fruitschaal er in voorkomen. Het geheel wordt ondersteund door een mod-tunetje. Het gaat mij om die mod-tune. Hij zal ergens tussen 1987 en 1990 geproduceerd zijn.
    Het gaat niet om de Newtek demo met “de pratende” dame in beeld.
    wie o wie heeft een idee en kan mij hier aan helpen.
    write something....

    #2
    Misschien kan je het hier vinden.
    https://ada.untergrund.net/?p=demos&y=0&c=5&h=0&v=4
    [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
    A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
    [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
    [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
    C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

    [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
    [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
    AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
    [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

    Comment


      #3
      Dank je voor de tip. Zojuist even gekeken maar hij zit er niet bij helaas.
      write something....

      Comment


        #4
        misschien weet Joshua5 dit.

        Comment


          #5
          Originally posted by Lowranger View Post
          Al zeer lange tijd ben ik op zoek naar een slideshow / demo waarin een aantal Newtek afbeeldingen staan. Ik weet mij nog te herinneren dat o.a. de dame met de sjaal, een rode Kawasaki motor en iets met een afbeelding van een fruitschaal er in voorkomen. Het geheel wordt ondersteund door een mod-tunetje. Het gaat mij om die mod-tune. Hij zal ergens tussen 1987 en 1990 geproduceerd zijn.
          Het gaat niet om de Newtek demo met “de pratende” dame in beeld.
          wie o wie heeft een idee en kan mij hier aan helpen.
          Ik moest meteen denken aan de Newtek Reels, maar die bedoel je dus niet?







          Wat voor muziek was het?
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            #6
            Newtek demo reel 1 (bovenste filmpje van infant)
            muziek: art of noise 'paranoimia"

            Comment


              #7
              Nee, die zijn het niet. Ik denk dat de slideshow of demo opgebouwd is met pics die geript zijn uit o.a. deze Newtek demo's. De muziek is een soort van reperterende bass-line zonder drums o.i.d. Het zal een vrij simpele mod file zijn staat me bij.
              Ik ben al vele uren aan het googlen geweest en heb verschillende demo-sites afgezocht. Het zal een speld in een hooiberg zijn maar het was mijn allereerste demootje ooit die bij mijn eerste Amiga zat die ik tweedehands kocht destijds.
              Het is geen topkwaliteit demo maar wel één met een hoge sentimentele waarde.Wellicht begint er bij iemand een lampje te branden.
              write something....

              Comment


                #8
                Oja de slideshow begint met een de hand met diskette en die dan de diskette kapot knijpt.

                Ik kwam ook ergens de titel "First Ham slide show" maar deze kan ik ook nergens vinden op het net. Wellicht begint er iemand iets te dagen?
                write something....

                Comment


                  #9
                  Poe, de naam en de demo komen mij heel bekend voor. Ga voor je zoeken of ik iets in de collectie kan vinden.
                  [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

                  Comment


                    #10
                    Lowranger Helaas nog niets kunnen vinden, maar ik zoek verder.
                    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

                    Comment


                      #11
                      Top DdAzZ! Zou echt super zijn als je vindt wat ik zoek!
                      write something....

                      Comment


                        #12
                        DdAzZ, al iets gevonden wat het zou kunnen zijn?
                        write something....

                        Comment


                          #13
                          Lowranger Nee helaas, niets kunnen vinden in mijn eigen collectie. Maar ik blijf verder zoeken en mocht ik hem tegen komen dan geef ik een gil.
                          [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

                          Comment

                          Working...
                          X