Announcement

Collapse
No announcement yet.

sheena easton demo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    sheena easton demo

    in 1988-1990 heb ik een demo gemaakt met een picture van Sheena Easton die knipoogde was een medium-res picture. Verder was er een verticale scroll aan de zijkant en speelde er een soundtracker module. Deze demo ben ik kwijt en is op internet niet te vinden. Wie heeft deze demo toevallig nog ergens..???

    #2
    Helaas... Een snelle zoektocht op Google dat je al op meerdere plekken je zoektocht hebt voortgezet. Ik herken dat wel, dat ik een aantal van mijn intro's en demo's niet terug kan vinden, maar heb nog altijd de hoop er ineens tegenaan te lopen :)
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      Originally posted by Infant View Post
      Helaas... Een snelle zoektocht op Google dat je al op meerdere plekken je zoektocht hebt voortgezet. Ik herken dat wel, dat ik een aantal van mijn intro's en demo's niet terug kan vinden, maar heb nog altijd de hoop er ineens tegenaan te lopen :)
      klopt, maar ik dacht dat ik misschien in Nederland opnieuw kon proberen, ik weet dat UGA hem op een disk wilde zetten als ik er andere muziek in zouden doen, maar omdat ik dat niet wilde weet ik niet of hij ooit op een van zijn disks is gekomen. Ik hoopte dat iemand een dutch release misschien nog wel zou hebben op een of andere floppy....

      Comment


        #4
        Ooit komt zoiets weer bovendrijven. Kun je meer informatie zoals namen geven?
        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

        Comment


          #5
          Originally posted by Ikilledher View Post
          Ooit komt zoiets weer bovendrijven. Kun je meer informatie zoals namen geven?
          Nee veel meer als in de omschrijving, het was released by random access of switch...

          Comment

          Working...
          X