Announcement

Collapse
No announcement yet.

gezocht accelerator voor de 1200 of 3000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    gezocht accelerator voor de 1200 of 3000

    hoi ik ben opzoek naar een accelerator card voor mijn a1200 of a 3000 .Ik heb nu een mtec 1230 met 8mb in mijn 1200 maar met de rapid road heb ik nu bijna geen geheugen meer over nu heb ik iemand gevonden die de ACA1233n zou willen ruilen voor mijn CDTV met controller en keyboard en externe drive maar ik weet niet of dit een goede deal is heeft iemand hier nog iets leuks liggen Gr Robbert

    #2
    Op dit moment heb ik geen accelerator kaart te koop voor de A1200/3000, maar als de CDTV in een mooie conditie is met de originele zwarte externe drive, keyboard en controller dan kan je voor de CDTV set redelijk makkelijk 350+ euro krijgen.
    Mocht je er zwarte CD caddies en de muis bij hebben dan heeft het nog meer waarde.
    Het toetsenbord alleen al heb ik vaker verkocht zien worden voor prijzen tussen de 75-150 euro. (afhankelijk van conditie)
    => Commodore A600HD/40 <=
    3D Amiga Gotek frames: http://www.thingiverse.com/_CrazyBob_/designs

    Comment


      #3
      Hoi Crazy bob ik heb de orginele zwarte drive er bij en de controller en het zwarte keyboard aleen geen zwarte maar witte cd caddies en jammer genoeg geen muis maar voor de rest in goede staat

      Comment


        #4
        Klinkt als mijn CDTV...

        Dat is meer waard dan een ACA1233n.

        Alleen de CDTV, zonder toetsenbord en floppy zou ongeveer gelijkwaardig zijn.

        Comment


          #5
          oke duidelijk nu begrijp ik waarom hij zo graag mijn cdtv wou hebben ik had al gezecht dat ik het niet aleen voor de ACA1233n ging ruilen maar hij wou niets bij betalen of andere hadware toevoegen maar heeft iemand hier nog iets leuks liggen of intresse in de cdtv

          Comment


            #6
            Het is net zoveel waard als dat men ervoor wil betalen, maar om eentje in een mooie conditie te vinden zit je vaak al rond de 200 euro en dan kijk ik nog niet eens naar alle extras.. die toetsenborden en muizen zijn goud waar blijkbaar.. rond de 50-70 voor een muis (heb er ooit 20 stuks nieuw gehad en voor EUR 40 verkocht.. dat was binnen 3 dagen weg) en die toetsenborden.. tja.. dat is pure waanzin. Heb er al eentje voor 150 zien gaan inderdaad.

            Persoonlijk snap ik de CDTV niet zo goed.. de CD32 ook niet, ofschoon ik er eentje heb... wellicht is het dat ook... heb.. de pure heb...

            Moraal van het verhaal.. mits in top toestand.. ga je voor de CDTV met muis, toetsenbord en remote al snel richting de 400 of meer.. met de drive.. zeker nog wat meer.

            Success met de ruil/verkoop

            Comment


              #7
              oke dank je wel voor alle info ik heb nu wel een leuke kaart voor mijn a3000 op het oog op ebay een phase 5 csppc aleen deze wordt verkocht als defect zonder cpu zou het de moeite zijn om deze te repareren en te voorzien van een verse 060 en heeft iemand die hier nog liggen mocht het door gaan

              Comment


                #8
                Originally posted by robbert View Post
                oke dank je wel voor alle info ik heb nu wel een leuke kaart voor mijn a3000 op het oog op ebay een phase 5 csppc aleen deze wordt verkocht als defect zonder cpu zou het de moeite zijn om deze te repareren en te voorzien van een verse 060 en heeft iemand die hier nog liggen mocht het door gaan
                Ja, maar dan moet je echt weten wat je doet.. het is vaak niet de CPU maar andere zaken die defect zijn.

                Als je voor 400 euro een werkende 060 wil (een A3660, re-engineered by Chucky), moet je even contact opnemen met TBTorro (Zit op AmiBay, Facebook Commodore Amiga, en nog een paar engelse Fora).. laat maar mijn naam vallen (Marcel) en kijk of hij je eentje kan regelen. Die zit er ook bij mij in.. alle onderdelen zijn letterlijk nieuw.. en werkt top.. want eerlijk.. leuk die Phase5 troep.. maar 20 jaar oud.. gaat stuk.. wil je niet. En dat gejank over is sneller.. onzin, je mobiel uit 2013 die nog ergens in de kast ligt is sneller.

                Comment

                Working...
                X