Announcement

Collapse
No announcement yet.

CF kaartje gezocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    CF kaartje gezocht

    Ik kan ze bestellen maar dan weer niet compatible met PCMCIA slot of compleet met CF adapter. Ik zoek een kaartje van 2GB (4GB mag ook) die ik wil gebruiken om ADF bestanden over te zetten. Iemand hier die mij zo'n kaartje kan doen toesturen? Alvast mijn dank!
    Greetz.

    #2
    Hola, in het kader van #WMDM ben ik aan het ruimen. Ben je al voorzien, ik heb er wat liggen.

    Comment


      #3
      Heb je veel problemen gehad met het niet compatible zijn ?
      Ik krijg binnenkort de ACA500plus en wilde daar eigenlijk cd-kaartjes in gebruiken met een cf adapter

      Comment


        #4
        Ik heb nog nooit problemen gehad met de compatibiliteit. Ik heb wel gedoe gehad met een te snelle MaxTransfer, maar met de langzaamste 0x1FE00 nooit geen gedoe. Verder nog wel eens de fout gemaakt om diverse disk partition utilities door elkaar te gebruiken (want op een bootdisk en zo lekker makkelijk wisselen) en daar kunnen de meeste RDB disks niet heel goed mee omgaan dus dat schaar ik niet onder CF problemen.

        Comment


          #5
          Voor PCMCIA CF adapter kun je beste Sandisk gebruiken.

          Comment


            #6
            Ik hoop een dezer weken een TrueIDE binnen te krijgen. Klopt het dat alle CF kaarten werken of zijn er stiekem toch kaarten die het niet doen?
            Amiga 1200, IMac MorphOS

            Comment


              #7
              Originally posted by amiga1260 View Post
              Voor PCMCIA CF adapter kun je beste Sandisk gebruiken.
              of Kingston.. beiden doen het gewoon goed. Ik meen wel dat de PCMCIA Readers wel weer problemen hebben.. het is "hit or miss" gewoon!

              Comment

              Working...
              X