Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dubbele CF adapter voor de A1200

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Dubbele CF adapter voor de A1200

    Ik heb sinds kort een nieuwe behuizing voor mijn A1200 van A1200.net en deze behuizing geeft je de mogelijkheid een CF card te kunnen monteren bovenop de PCMCIA ingang van de A1200.

    Nu ben ik op zoek naar een mooie oplossing hiervoor. Waar kan ik een dergelijke CF adapter vinden voor de A1200 zodat ik deze altijd via de zijkant in kan steken zonder steeds de behuizing daarvoor open te maken?

    #2
    Dat is een lastige... Kipper2K heeft deze in het verleden gemaakt, maar doet dat inmiddels niet meer. Ik heb de mijne dan ook 2e hands via Amibay gekocht. Maar je kan natuurlijk ook eBay proberen.

    Helaas bieden beide platforms op dit moment geen externe CF/IDE adapters.

    Comment


      #3
      Originally posted by PRS View Post
      Dat is een lastige... Kipper2K heeft deze in het verleden gemaakt, maar doet dat inmiddels niet meer. Ik heb de mijne dan ook 2e hands via Amibay gekocht. Maar je kan natuurlijk ook eBay proberen.

      Helaas bieden beide platforms op dit moment geen externe CF/IDE adapters.
      Ik had er een gevonden op Ebay waarbij je een CF aan de zijkant van een A1200 in kon steken. Deze is dan bovenop de PCMCIA geplaatst en middels een printplaat weer verbonden aan de interne IDE aansluiting. Helaas zijn deze niet meer te bestellen

      Comment


        #4
        Die bedoelde ik ook...

        Ik heb wel even een propje hotglue tussen de PCMCIA adapter en de CF2IDE adapter gemaakt om de druk op de IDE pinnen op te vangen bij het verwisselen van de CF kaart...

        Comment


          #5
          Tijdens surfen, heb ik bij Sordan.ie een externe CF adapter voor een schappelijke prijs gevonden... Doe je voordeel hiermee

          https://www.sordan.ie/product/528/ex...miga-600-1200/

          Comment

          Working...
          X