Announcement

Collapse
No announcement yet.

Specifieke module gezocht: mod.moreblood

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Specifieke module gezocht: mod.moreblood

    Dit is een module die mij al jaren lijkt te ontglippen en ik kan em maar niet vinden.

    Hier is een fragment uit een video opname die we in 1993 maakten, we deden regelmatig nogal maf (want we waren immers tieners), maar afgezien van de idioterie zou ik wel graag deze module weer willen hebben. Heeft iemand deze module toevallig nog?

    http://magical.tweakdsl.nl/GoT/Moreblood.mp3

    mod.moreblood, of als ie op de pc staat moreblood.mod.

    #2
    Helaas, ik heb hem niet! Tip: benader Frank, Curt Cool, dat is de grootste mod collector die ik ken. Zijn collectie is groter dan wat online staat...

    http://amp.dascene.net/contact.php
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      Originally posted by Infant View Post
      Helaas, ik heb hem niet! Tip: benader Frank, Curt Cool, dat is de grootste mod collector die ik ken. Zijn collectie is groter dan wat online staat...

      http://amp.dascene.net/contact.php
      Hij stond zelfs op die website, ik heb gewoon op de titel gezocht en daar kwam ie tevoorschijn. Maar nooit via Google of zoiets. Dan moet je echt heel gericht zoeken. Maar bedankt, zonder jou had ik em niet gevonden. :) :)

      In ieder geval, ik heb em toegevoegd op mijn YouTube site, waar ik veel meer Protracker Modules verzamel. Dus voor de liefhebber.....dit is em:


      Comment


      • McVenco
        McVenco commented
        Editing a comment
        Voor 1993 zijn dat behoorlijk zware hardcore beats :)

      • Megatron
        Megatron commented
        Editing a comment
        En als die oude Australian Gabber McHardVenCore dat roept.. wil dat wat zeggen!

        On topic: VET!

      #4
      Originally posted by Snowwie View Post
      Hij stond zelfs op die website, ik heb gewoon op de titel gezocht en daar kwam ie tevoorschijn. Maar nooit via Google of zoiets. Dan moet je echt heel gericht zoeken. Maar bedankt, zonder jou had ik em niet gevonden. :) :)

      In ieder geval, ik heb em toegevoegd op mijn YouTube site, waar ik veel meer Protracker Modules verzamel. Dus voor de liefhebber.....dit is em:

      Ja dat viel mij ook al op. Deze stijl zou je eerder verwachten in 1996 of later, maar nog niet in 1993. Zeker de bass die er in komt op 0:34.

      Als je bv. de Thunderdome feesten van 1992 en 1993 bekijkt waren die nog niet zo hard als die van 1996 en later.
      Dit was een bijzonder grof en hard nummer, zeker voor z'n tijd. Maar ja, wel kicken natuurlijk, toen in die tijd wel deze mod draaiden op onze Amiga's...
      Last edited by Snowwie; 17-12-2017, 03:21.

      Comment


        #5
        Originally posted by Snowwie View Post
        Ja dat viel mij ook al op. Deze stijl zou je eerder verwachten in 1996 of later, maar nog niet in 1993. Zeker de bass die er in komt op 0:34.

        Als je bv. de Thunderdome feesten van 1992 en 1993 bekijkt waren die nog niet zo hard als die van 1996 en later.
        Dit was een bijzonder grof en hard nummer, zeker voor z'n tijd. Maar ja, wel kicken natuurlijk, toen in die tijd wel deze mod draaiden op onze Amiga's...
        En toch heb ik het bewijs, want ik heb dus die video van mezelf en een maatje van, met de A500 nog in die tijd, en dat was echt in 1993. Ik was nog maar 17 toen. Met dit nummer. Als je er idd zo over nadenkt is deze tune idd stukken harder dan we van 1993 gewend zijn, toen de echte hardcore toen nog een tikkeltje softer was en nog grotendeels onder invloed lag van de jaren 80 en mee club achtig klonk. Deze module stak daar duidelijk de draak mee.

        Ik heb de video nog eens weer bekeken en even kort voordat dat maffe moment kwam met die module hadden we de camera (slechte kwaliteit in die tijd) even op de A500 gericht. Daarop is de duidelijk een GVP externe schijf te zien. Ik heb eerst een A590 gehad met een 20MB schijf. De A500 heb ik in 1991 gekocht, dat weet ik zeker. Toen later kwam die A590. Maar die was natuurlijk te klein, 20MB was wel heel erg klein en toen heb ik gespaard voor de Impact A500 HD8+ serie van GVP. Maar, die externe schijf was al uitgebracht in 1990, dus het is heel goed mogelijk dat ik in 1993 deze schijf al had. In 1994 kwam de A1200, want die is namelijk weer zichtbaar op latere video's. En die video is zeker weten geschoten in 1994, omdat een maatje van me toevallig met een lege sinasfles aan het kloten was en de houdbaarsheids datum opnoemde. Hij zij iets van maart 1995. Volgens mij is frisdrank wel een jaar houdbaar denk ik.

        Het stomme is dat ik niet eens meer weet wat ik precies met mijn oorspronkelijke A500 en ook de A1200 die ik later had gedaan heb.
        Wat ik nog wel weet is dat een andere vriend van mij een 3,5" hdd in de A1200 gepropt had. Gek maar waar, maar het werkte.

        Last edited by Snowwie; 19-04-2018, 04:06.

        Comment


          #6
          Originally posted by Snowwie View Post
          Wat ik nog wel weet is dat een andere vriend van mij een 3,5" hdd in de A1200 gepropt had. Gek maar waar, maar het werkte.
          Dat werd destijds vrij veel gedaan hoor. Zelfs de reguliere Amiga dealers in die tijd propten gewoon 3.5" schijven in een 1200, 2.5" harddisks waren relatief een behoorlijk stuk duurder.

          Comment


            #7
            Originally posted by McVenco View Post

            Dat werd destijds vrij veel gedaan hoor. Zelfs de reguliere Amiga dealers in die tijd propten gewoon 3.5" schijven in een 1200, 2.5" harddisks waren relatief een behoorlijk stuk duurder.
            Inderdaad. Niemand van mijn Amiga demoscene vriendjes had een 2.5" hd... Iedereen had een 3.5". GROTER IS BETER, JE WEET ZELF!
            It's a wonder tall trees ain't layin' down

            Comment


              #8
              Nou, die van mij zat gewoon met dikke vette ducttape vast, dat was het. Maar ach, de A1200 was redelijk compact gesloten, dus die schijf ging nergens heen.

              Comment


                #9
                /offtopic

                Mijn tweede HDD voor m'n 1200 was een 3,5" als ik mij goed herinner die ik via een lange IDE ribbon in een rumbonenblik had gedouwd. Later geupgrade naar een 5,25" Quantum Bigfoot. Dat was pas een harddrive 8).

                Comment


                  #10
                  Originally posted by odin View Post
                  /offtopic

                  Mijn tweede HDD voor m'n 1200 was een 3,5" als ik mij goed herinner die ik via een lange IDE ribbon in een rumbonenblik had gedouwd. Later geupgrade naar een 5,25" Quantum Bigfoot. Dat was pas een harddrive 8).
                  ROFL een 5,25" BIG FOOT in een A1200??? Dat had ik moeten zien.

                  Comment

                  Working...
                  X