Announcement

Collapse
No announcement yet.

Goeie A4000D PSU te koop of te leen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Goeie A4000D PSU te koop of te leen

    Mijn reis naar een mooie krachtige A4000D gaat niet zondDer horten en stoten. Ik heb nu een stabiel systeem draaien met een CSPPC en Voodoo3. Maar zodra ik er meer PCI & Zorro kaarten in doe (waaronder een Sonnet :) ), zelfs zonder deze nog software matig te installeren crasht het systeem soms in 3D games (Quake 2, Wipeout,...). Ik vermoed dat dit ofwel hitte ofwel power is.

    Ik heb een ATX PSU in m'n A4000 PSU housing, dus ik zou verwachten dat dit goed is, maar ik zou het toch even willen uit sluiten.

    Heeft er iemand een goeie krachtige gerecapte originele of ook ATX ingebouwde A4000D PSU te koop of te leen?

    Alvast dank!

    #2
    Het is goed mogelijk dat Joshua5 er een heeft liggen, spud.
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


      #3
      Voodoo3, CPPC en nog wat an dat moois in een gesloten desktop case ? Leuk, kan je je A4000 nu ook als Gourmetstel gebruiken ?

      99% dat het hitteproblemen zijn ... enkel mijn voodoo3 in mijn a1200 zorgt er voor dat de kamer hier 3 graden warmer wordt.

      Comment


        #4
        Ik ben ook redelijk overtuigd dat het hitte is. Maar de kast is nog niet eens dicht....
        Wel even met m'n oude gewone A4000D psu geprobeerd en die resulteert direct in hetzelfde gedrag.

        De Sonnet eruit en de voodoo bovenin en de netwerk kaart onderin en alles loopt weer stabiel...

        Comment


          #5
          Ik heb vorige week een Voodoo3, de ventilatorloze versie in mijn A1200T gepropt.... niks dan hitteproblemen met de kast open. Zelfs de mediator chips die net boven de kaart zitten overhitten mee door de warmte die er af straalt. NA een 20 minuten begon het beeld raar te doen. Kan het wel oplossen door een slotfan net onder de mediator te steken maar dan klinkt het geheel als een stofzuiger.

          Nu even aan het experimenteren met een Radeon, maar in deze mediator LT4 komt dat voorlopig nog niet goed, en mijn voodoo4 ziet hij zelfs niet met pciinfo ( terwijl die wel werkt in een oude pc ) .

          Qua temperatuur kan ik een Radeon wel aanraden, is amper lauw te noemen ondanks enkel passieve koeling.

          Comment


            #6
            Oh ... en moet de grafische kaart niet altijd in het bovenste slot zitten ? Bij een A1200 versie alleszins wel.

            Comment


              #7
              Nee, zeker niet met de nieuwste mediators. Op andere fora genoeg succesverhalen met een Sonnet en voodoo (niet in het bovenste slot).

              Comment

              Working...
              X