Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grafische Kaart Gezocht tbv A2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Grafische Kaart Gezocht tbv A2000

    Zoals de titel luid ben ik opzoek naar een grafische kaart voor de kersverse A2000/040....... Ik zoek geen Retina dit omdat ze geen pass trough hebben. Dit is wel een vereiste svp. Dus Picasso, Cyber Vision of iets dergelijks. Laat maar weten wie o wie er nog eentje heeft.
    Greetz

    #2
    Ik zou dit doen.. nieuwe hardware.. actieve ontwikkeling.. goede support

    http://shop.mntmn.com/product/mnt-va...tch-2-preorder

    Comment


      #3
      dit is ook een optie https://webstore.kryoflux.com/catalo...56&language=en

      Als vind ik misschien de MNT met passthrough adapter en hdmi iets interessanter.

      Comment


        #4
        Is ook Megatron had er niet meer aan gedacht. Wilde een bestellen maar moet met PayPal betalen. Mijn huidige PayPal is helaas gehackt... snif snif Stond niet veel op maar toch. Zal eerst nieuw PayPal account moeten aanmaken. Maar cool dat je mij erop wijst, zijn hele fijne kaartjes volgens mij :)

        Comment


          #5
          ook een mooie optie!

          Comment


            #6
            Originally posted by Abelientje View Post
            Is ook Megatron had er niet meer aan gedacht. Wilde een bestellen maar moet met PayPal betalen. Mijn huidige PayPal is helaas gehackt... snif snif Stond niet veel op maar toch. Zal eerst nieuw PayPal account moeten aanmaken. Maar cool dat je mij erop wijst, zijn hele fijne kaartjes volgens mij :)
            Ik heb wel een PayPal account.. als ik kan helpen.. roep je het maar!

            Comment


              #7
              Aaaargh ik weet het niet ff. Via Amibay (doboos is zijn nick) kan ik een GVP Spectrum krijgen voor zowel het zelfde bedrag als wat de MNT VA2000 kost. Nu zit ik met een paar dingen, schakelt de VA2000 zijn Amiga video door naar HDMI of zit ik nu net als met de Vampire V2 (A600) met twee monitors? Verder weet ik niets van doboos uit Switserland, ik kan geen feedback vinden van hem. Iemand bekend met deze meneer?

              Comment


                #8
                Toch de GVP Spectrum, al even gemaild voor foto's met hem. :)

                Comment

                Working...
                X