Announcement

Collapse
No announcement yet.

AWeb Browser

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    AWeb Browser

    Gezocht in alle krochten van het internet, maar helaas nergens een download link kunnen vinden en de officiële site is helaas offline.
    We kan mij helpen aan deze browser of is er een betere zoals misschien IBrowse ?

    Wie kan mij verder helpen ?
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    #2
    ftp://grandis.nu/~Uploads/FanAmiga/A...rnet/AWeb_APL/
    http://aminet.net/package/comm/www/AWeb
    Amikit real heeft hem ook weet van bijde niet of het de demos is

    Comment


      #3
      Originally posted by DdAzZ View Post
      de officiële site is helaas offline.
      De site van Yvon Rozijn (de auteur van Aweb) staat nog gewoon online:

      https://www.yvonrozijn.nl/aweb/index.html

      Dit is de originele (en redelijk verouderde) Aweb, dus niet het latere Aweb-II van Amitrix. Ik heb trouwens ook geen idee of de meest recente versie daarvan enigszins mee kan komen met het web anno 2017...

      Comment


        #4
        Hij zit ook in ClassicWB geloof ik.

        Comment


          #5
          IBrowse is m.i. de enige bruikbare browser voor Amiga OS3.x met accelerator op dit moment.

          Comment


            #6
            Voyager V3 is ongeveer net zo bruikbaar als Ibrowse maar wel wat instabieler dan Ibrowse.
            Onder emulatie (winUAE) is netsurf de meest bruikbare, die heeft HTML4+CSS support, op de Vampire wil Netsurf ook nog wel aardig.
            Op een 060 is Netsurf al te traag voor woorden.
            Last edited by MrZ; 27-08-2017, 13:09.
            [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

            Comment


              #7
              Top, dank jongens. Kan ik weer verder gaan brouwen aan de setup van de A1200. Intussen ClassicWB 3.1 met alle toeters en bellen via WinUAE geïnstalleerd op CF. Nog een paar dingen gladstrijken en dan kan de 1200 vlammen. Alleen nog even uitvogelen hoe ik de PCMIA netwerkkaart aan de praat ga krijgen.
              Last edited by DdAzZ; 28-08-2017, 11:44.
              [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

              Comment


                #8
                Let op dat je de netwerk kaart ook weer uit moet zetten als je WHDLoad games wilspelen.

                Comment


                  #9
                  Originally posted by spud View Post
                  Let op dat je de netwerk kaart ook weer uit moet zetten als je WHDLoad games wilspelen.
                  Dank voor de heads up.
                  [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

                  Comment

                  Working...
                  X