Announcement

Collapse
No announcement yet.

Deel je Amiga Workbench Setup

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Deel je Amiga Workbench Setup

    Click image for larger version

Name:	2017-08-16_11-41-18.png
Views:	108
Size:	26.6 KB
ID:	13009

    Deze draad is in het leven geroepen met een dubbele gedachte erachter.. eenmaal om je ultieme Workbench setup te showen.. maar ook meteen het verzoek of je deze wil delen met anderen. met andere woorden.. deze als archief uploaden naar onze Amiga Cafe Cloud omdat er veel mensen zijn die minder interesse hebben om dagen lang aan een Workbench te tweaken, maar gewoon op zoek zijn naar een uiterst gave Workbench setup die jij reeds hebt gemaakt..

    Zo maakte ik vroeger graag Workbench setups, maar tegenwoordig heb ik er eigenlijk geen tijd noch de passie ervoor.. zo zoek ik bijvoorbeeld voor mijn Amiga 600 met Furia 020/33 en Indivision ECS en Kick3.1 een toffe Workbench Setup.. strak design.. met alle beschikbare WHDLoad games en de meest gebruikelijke applicaties (XCopy, ProTracker, Dopus, Dpaint.. etc)

    Dus deel je Scalos, MagicWB, ClassicWB of welke smaak Workbench dan ook!





    Last edited by Megatron; 16-08-2017, 12:43.

    #2
    Na heel veel variaties, ben ik uiteindelijk het meest tevreden met...

    Click image for larger version

Name:	IMG_9807.PNG
Views:	85
Size:	2.5 KB
ID:	13022
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Hierbij de Workbench 2.0 van mijn A2000.
        Die is uiterlijk niets veranderd na 1998, behalve dat hij sinds "Magazijn Sittard" 2mb Chipmem aangeeft en dat de HD vervangen is door een Geheugenkaart.
        Click image for larger version  Name:	amiga-wb.png Views:	1 Size:	12.5 KB ID:	13143
        Last edited by PMS; 21-08-2017, 01:12.

        Comment


          #5
          Originally posted by iRetroVolver View Post
          Dit doet mij denken aan een forum... een bruin forum... met één of andere rare Sinclair dude!
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            #6
            Originally posted by PMS View Post
            Hierbij de Workbench 2.0 van mijn A2000.
            Die is uiterlijk niets veranderd na 1998, behalve dat hij sinds "Magazijn Sittard" 2mb Chipmem aangeeft en dat de HD vervangen is door een Geheugenkaart.
            Click image for larger version Name:	amiga-wb.png Views:	1 Size:	12.5 KB ID:	13143
            Strak.. ik vind het mooier dan mening andere bonte kermis voorstelling die je wel eens ziet voorbijkomen. Welke Icon Set heb je gebruikt?

            Comment


              #7
              Hier is mijn setup.. simpel maar effectief...

              Comment


                #8
                Originally posted by iRetroVolver View Post

                Welke Icon Set heb je gebruikt?
                MagicWB
                https://en.wikipedia.org/wiki/MagicWB

                Comment


                  #9
                  OS3.9 BB2 op Vampire 600, stapels met mods zelf vanaf nul opgebouwd, met o.a. Birdie,Visualprefs,reqattack, Magic menu,tools daemon,PeterK's icon lib en nog een heleboel meer,

                  Zoals ie opkomt wanneer geboot:



                  Met wat dingen open:


                  [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                  Comment

                  Working...
                  X