Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wiens 3D modelling skills kan ik lenen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Wiens 3D modelling skills kan ik lenen?

    Wie kan mij helpen met het volgende? Ik heb een Sonnet kaart waar ik mee aan de slag wil in m'n A4000. Hier zit een bracket aan zonder openingen, die wil ik vervangen door een bracket met openingen, zodat er wat meer lucht de A4000 in kan. Maar die zijn niet zomaar te vinden. Wel heb ik 2 3D bestanden (zie attachment), eentje met een bracket met verluchting sleuven en eentje helemaal dicht maar wel met bevestigingshoekjes/schroefgaatjes die bij die andere ontbreekt.

    Zou iemand deze twee kunnen combineren? Dus, tot een bracket met verluchtingssleuven en de hoekjes met openingen voor schroeven om de sonnet kaart vast te zetten aan de bracket? Schroefdraad in die schroefgaatjes hoeft niet, ik verzin wel een bout/moer constructie ipv schroeven. Graag weer als stl zodat ik hem bij bijvoorbeeld Shapeways kan laten printen, of als ie al geprint en wel mee naar Maarssen kan zaterdag (uiteraard tegen vergoeding), helemaal top! tsb misschien?

    Alvast dank!
    Attached Files

    #2
    Ik kan de attachment niet downloaden..

    Ben je zaterdag in Maarssen ?
    Kun je die kaart meenemen zodat ik kan zien wat je bedoeld ?

    Comment


      #3
      Doe ik, thx!

      Downloaden gata bij trowuens zonder problemen. Het gaat trouwens om een combi van de twee omcirkelde brackets, dus eentje met sleuven (kan ook een van die andere meer naar links zijn) en hoekjes om te bevestigen. Click image for larger version  Name:	brackets.png Views:	1 Size:	745.9 KB ID:	13002
      Last edited by spud; 16-08-2017, 08:55.

      Comment

      Working...
      X