Announcement

Collapse
No announcement yet.

Toetsenbord A500 Wanted

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Toetsenbord A500 Wanted

    Helaas werkt de reset functie (ctrl-A-A) van een van mijn A500 niet. Ik heb het membrane al schoon gemaakt maar mocht niet baten. Hiervoor zoek ik een vervangen toetsenbord. Als je wat hebt laat maar weten.
    greetz.

    #2
    Joshua5 heeft er teveel.
    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

    Comment


      #3
      zal contact opnemen, bedankt voor de tip!
      greetz

      Comment


        #4
        Je kunt bij Vesalia.de een membraan voor Amiga 500 toetstenbord kopen: Zoek op Tastaturfolie. Het enige wat je moet fdoen is de toetsenbord openmaken en kijken welke model nummer je hebt.

        Comment


          #5
          Ik denk dat ik wel wat heb liggen, ik zal van het weekend even kijken. Vergeeld is geen punt neem ik aan?

          Comment


            #6
            amiga1260 bedankt voor de tip, geen gekke prijs.
            dottyflowers Vergeeld is geen probleem, met wat geluk kan ik de keys overzetten, laat maar weten.
            greetz

            Comment


              #7
              bump... eh dottyflowers al iets gevonden????

              edit: sorry lees net je message :) :)

              Comment


                #8
                Gevonden! Check je messages :-)

                Comment


                  #9
                  Bericht gestuurd!

                  Comment


                    #10
                    dottyflowers Gaaf hij werkt weer zoals het hoort! Bedankt voor de gedane moeite en het versturen. Super!
                    Greetz

                    Comment


                      #11
                      Heel fijn! Enjoy

                      Comment

                      Working...
                      X