Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat is er te koop op de HCC Commodore IG clubdag op zaterdag 17 december.?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Wat is er te koop op de HCC Commodore IG clubdag op zaterdag 17 december.?

    Zaterdag is het weer zover. De voorbereidingen zijn in volle gang.Natuurlijk wordt het een gezellige dag met een hapje en een drankje. Het is tenslotte maar een keer per jaar 17 december: kerstclubdag!
    Helaas zijn een aantal mooie items uit de verkoophoek ontvreemd om als prijs te dienen voor de Verloting. Dit is je kans om een Web-iT C64 te winnen of een final chess card voor de C64. Of een mooie set Atari 2600 style joysticks in doos ( heb ik ze eigenlijk wel getest? )
    Maar we hebben prachtige 1541/1541-II in doos.
    Zojuist is een mooie witte A1200 van de testbank gehaald. NOS Engels toetsenbord, 4GB CF en een Blizzard 1230 met 16 MB geheugen. Een prachtige machine waarvoor je GEEN dure nieuwe toetsen hoeft te kopen. Ze zijn spierwit. En de originele doos zit er ook bij.
    De volgende machine op te testbank is een Amiga 3000! Meer info volgt.
    Voor beide machines geldt dat je tot 1330 uur een openbaar bod mag uitbrengen. Om half twee volgt eventueel een laatste biedstrijd en dan kun jij de nieuwe eigenaar zijn.
    En nu de kleine letters. Helaas weten we wat de spullen waard zijn en zullen onzinbiedingen genegeerd worden.

    en nu weer verder testen.....

    bij serieuze interesse kan ik ook een Pegasos 2 meenemen voor de verkoop . Helaas haalde deze de afgelopen 2 jaar de minimumprijs niet. ( eigenlijk is er nog nooit een bod opgedaan).

    Robert

    #2
    Hopelijk past alles wel in de bus dan ...

    Comment


      #3
      Originally posted by Verkoophoek View Post
      En nu de kleine letters. Helaas weten we wat de spullen waard zijn en zullen onzinbiedingen genegeerd worden.
      Dan is het essentieel om een bodemprijs te noemen voor mensen zoals ik die niet weten wat de waarde is.
      [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

      Comment


      • Infant
        Infant commented
        Editing a comment
        +1

      #4
      Op de laatste clubdag verkocht iemand zijn A1200 voor 150 euro. Een blizzard 1230 is 200 of meer op EBay. Samen 350 maar op een clubdag moet dit toch minimaal 225 op kunnen leveren. Ik heb zelf 300 euro voor een A3000 betaald. Dat lijkt mij dus een redelijke prijs. Een Pegasus 2 zou er tussen in. Moeten zitten.

      iedereen nu blij?

      Comment


        #5
        Originally posted by Verkoophoek View Post
        Op de laatste clubdag verkocht iemand zijn A1200 voor 150 euro. Een blizzard 1230 is 200 of meer op EBay. Samen 350 maar op een clubdag moet dit toch minimaal 225 op kunnen leveren. Ik heb zelf 300 euro voor een A3000 betaald. Dat lijkt mij dus een redelijke prijs. Een Pegasus 2 zou er tussen in. Moeten zitten.

        iedereen nu blij?
        Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar ik ben redelijk content!
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #6
          Originally posted by Verkoophoek View Post
          Een prachtige machine waarvoor je GEEN dure nieuwe toetsen hoeft te kopen. Ze zijn spierwit.
          .. geef het de tijd.. het zal geel worden

          Comment

          Working...
          X