Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zaterdag 20 augustus clubdag in Maarssen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Originally posted by Verkoophoek View Post
    De Fiesta zit helaas te vol om er nog een Half dozijn Apples bij te stoppen. Toch moeten ze ooit weg.
    Wat voor Apples hebben we het hier over? Asking for a friend...

    Comment


      #32
      Ik ben niet die 'friend', maar ik wil het ook wel weten. Wellicht heb ik ook nog wel interesse in een mooie oude Apple :)

      Comment


        #33
        IMAC in het donkerblauw en de zeer zeldzame Dalmatiër uitvoering. Ik ga morgen eens kijken wat er nog meer staat. En welke types het zijn.
        Toetsenborden en muizen zitten er niet bij
        Last edited by Verkoophoek; 13-08-2016, 23:05.

        Comment


          #34
          Komt Magic dit keer?
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


          • Magic
            Magic commented
            Editing a comment
            NEEN, wellicht in Q4 een keer

          #35
          Originally posted by McVenco View Post

          Wat voor Apples hebben we het hier over? Asking for a friend...
          Het zijn:
          iMac G3 indiogo
          iMac G3 Dalmatian (zeer zeldzaam )
          Power Mac G4
          Power Mac G4 quicksilver
          Helaas staat alles in de garage. Ik kan de specs opschrijven als ik er ben. Maar naar huis slepen en testen is veel werk, dus alleen als je serieus ze wilt hebben.
          Met uitzondering van de Dalmatian is de club als extreem blij met 20 euro, maar ruilen voor Commodore, Atari, MSX Sinclair etc is bespreekbaar.
          Zojuist wel aangehad Power Mac G4 (AGP): volgens de sticker 400MHz, 128 MB, 20GB, zip, MDM (M5183), maar er zit 768 MB in. Draait perfect.

          Tenslotte heb ik ook een G5 2.0 DP PCI. Ik vind hem extreem mooi. Ooit aangehad en toen bleek de HD te ontbreken. Deze gaat niet weg onder de 50 euro.

          Alles bij elkaar is het veel ruimte dus een package deal is zeer welkom. Meenemen naar Maarssen wordt lastig gezien de ruimte in de auto. Maar eerst zien wie er echt belangstelling heeft.


          Comment


            #36
            Stomme vraag wellicht; heb je ook een printer voor de Amiga 500?
            [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

            Comment


              #37
              Helaas printers verdwijnen na de clubdag naar Sillicon Heaven.
              Mogelijk wordt er iets gedoneerd op de clubdag. Ik heb alleen een mps 801 ( of was het een 802?) voor de C64

              Comment


                #38
                Originally posted by Verkoophoek View Post

                Het zijn:
                (... appels ...)
                Die zijn mij wat te nieuw, ik zoek nog een keer een 68k-era Macintosh. Liefst een IIci.

                Comment


                  #39
                  Nou ik heb niks op het programma tot nu toe, dus ik zou ook weer eens komen, ik denk dat de laatste keer vorig jaar was of zo :)

                  Comment


                    #40
                    Gezellig Buzzfuzz!

                    Die appels zijn mij ook iets te nieuw, ik hoopte ook op 68k of ouder ;)

                    Comment


                      #41
                      Laatste nieuws: op onze clubdag Veel Amiga games (ruim 60 allemaal in doos). Zoals altijd met software wordt alles ongetest verkocht. Het is raadzaam zelf even te kijken of alles compleet is. Ik neem ze niet zelf mee, dus ik weet niet hoe laat ze in Maarssen zijn. Wie het eerst komt....

                      Comment


                        #42
                        WHiZZi McVenco misschien is dit wat voor jullie; apple Mac classic en performa 200
                        [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                        Comment


                          #43
                          Misschien dat ik wel even langsfiets - ik hoop dat Magic, Megatron, Ikilledher, Joshua5, Tahoe, HammerNL, Berry en McVenco er ook zullen zijn. En Jeroen Tel.
                          It's a wonder tall trees ain't layin' down

                          Comment


                            #44
                            Ik heb wel zin om weer eens langs te komen: bijpraten, lachen, naar de indrukwekkende collectie van Verkoophoek kijken, koppen soep afslaan, MSX-gebruikers afluisteren. Morgen schikt helaas slecht door die ranzige voetbal. Ik zet de volgende keer in de agenda. Dat zal eind van het jaar zijn, vermoed ik.
                            [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                            Comment


                            • marco1975
                              marco1975 commented
                              Editing a comment
                              Jaloers op MSX ;)

                            • Ikilledher
                              Ikilledher commented
                              Editing a comment
                              Het zou opvallen als de MSX-sectie opeens zou verdwijnen.

                            #45
                            Originally posted by Infant View Post
                            Misschien dat ik wel even langsfiets - ik hoop dat Magic, Megatron, Ikilledher, Joshua5, Tahoe, HammerNL, Berry en McVenco er ook zullen zijn. En Jeroen Tel.
                            Ik hoorde deze week dat Jeroen Tel van de aardbodem is verdwenen ?! Dus weet niet of hij er wel zal zijn :)

                            Comment

                            Working...
                            X