Announcement

Collapse
No announcement yet.

25e Retro Spelcomputer Beurs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    25e Retro Spelcomputer Beurs


    Michael had het er al over: op zondag 1 november is er een computerbeurs in de Margriethal in Schiedam. Het is van 10:30 tot 15:30. Ik heb zelf een verjaardag dus ik kan niet maar misschien vindt iemand anders het leuk om te gaan. Het kost vier euro (is dat niet weinig??). Alle gegevens vind je hier op de website: www.spelcomputerbeurs.nl

    #2
    Ik ga hier eens anoniem rondwandelen denk ik.

    Comment


      #3
      ben ook van de partij voorig jaar ook geweest was best leuk, zag nog wat skylanders voor m'n zoontje,die is er wild van maar vond dat niet erg retro

      Comment


        #4
        Mja, ik ga ook wel even kijken (tis toch om de hoek), maar ik verwacht er niet veel van. Laatste keer in Apeldoorn viel m'n mond open van de absurde prijzen. Enorme verschillen met 2 jaar geleden ofzo.

        Comment


          #5
          De Bonami beurzen zijn zeker de moeite waard als je consoles verzamelt. De laatste tijd is het aanbod van playstation, xbox en wii ook aan het toenemen. Computers uit het commodore, atari, msx sinclair tijdperk zijn er veeeeeel minder. Bedenk ook dat het grootste deel van de stands door handelaren wordt gehuurd. Zij moeten leven van het verschil tussen in- en verkoop. Natuurlijk zijn er koopjes te halen, maar voor goedkope Commodore harde en softe waren moet je in Maarssen zijn. En de entree is in Maarssen maar liefst 100% lager!
          Groet Robert

          Comment


            #6
            Het was inderdaad een tegenvaller. Het was vooral Nintendo en Sega wat de klok sloeg, met wat Atari's (vooral 2600's). Er waren wel wat computers, maar dat waren vooral ook Atari's. Het enige commodore-achtige wat ik heb gezien was een advertentie voor een boek over de C64 en een VIC-20 boek... Jammer. Het was op zich verder wel okee.
            [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

            Comment


            • michael
              michael commented
              Editing a comment
              O ja, ik heb ook wat MSX's gezien. 1-tje van Philips en nog een waar geen merkje op stond. Ook nog gespot, Playstations en her en der een verdwaalde Xbox.

            #7
            Ik heb nog het spel litil devil gezien voor de cd32 maar niet meegenomen te duur

            Comment


            • mendark
              mendark commented
              Editing a comment
              ik zag het liggen: €45!!! Bizar. De anekdote onder mijn gezelschap "die heb ik weggegeven" bevestigd Ikilledher hieronder :)

            #8
            Originally posted by marco1975 View Post
            Ik heb nog het spel litil devil gezien voor de cd32 maar niet meegenomen te duur
            Ik heb dat spel ooit van mendark gehad maar ik ga het waarschijnlijk nooit spelen. Dus als je het leuk vindt, leg ik het op de tafel met jouw naam erop.
            [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

            Comment


              #9
              het is altijd leuk, maar denk ook niet dat ik deze ga spelen, heb een "backup" van dit spel en heb hem eigenlijk maar 1 keer gespeeld om te kijken hoe hij eruit zag wilde hem vergelijken met de CDI versie en op dat betreft heeft de cd32 deze wel gewonnen van de CDI

              Comment


                #10
                Ik ben ook op deze beurs geweest, en wellicht omdat het mijn eerste "retro" beurs was, heb ik me bijzonder vermaakt. Ik was ook op zoek naar Commodore spul (64), maar meer dan wat arcade joysticks en een voeding heb ik niet gezien. Ik heb uiteindelijk alleen Zelda II gekocht voor m'n NES, maar meer om niet met lege handen naar huis te gaan.

                Maarsen wil ik ook zeker een keer naar toe.

                Comment

                Working...
                X