Announcement

Collapse
No announcement yet.

HCC Commodore clubdag zondag 12 december 2021 in Helmond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    HCC Commodore clubdag zondag 12 december 2021 in Helmond

    Zondag 12 december organiseren wij een clubdag in het Homecomputermuseum in Helmond.
    HCC leden hebben gratis toegang, maar wel je lidmaatschapskaart meenemen. Natuurlijk ben je klachtenvrij, heb je een QR code en draag je een mondkapje. Daarna ben je tussen 11 en 16 uur welkom op onze clubdag.
    Niet leden kunnen ook langskomen, maar betalen entree voor het museum.
    Natuurlijk kun je ook je Commodore, Atari, Msx of andere vintage computer meenemen, maar dan moet je even een berichtje sturen. Bart moet hiervoor tafels vrijmaken namelijk. Het is handig om zelf verlengsnoeren en stekkerblokken mee te nemen.
    meer info op de facebookpagina van Commodore club Nederland
    https://fb.me/e/1oMxIM36O

    #2
    Ben erg geinteresseerd in zo een clubdag. Het is voor mij echt jaaaaren geleden dat ik een clubdag heb bezocht.
    Ben klachtenvrij al meer dan 5 jaar niet ziek geweest. Mondkapje zou nog wel kunnen.
    Maar alleen jammer van de QR code. Daar trek ik wel een lijn.

    Bij deze toch aan allen die wel gaan een zeer leuke dag toegewenst.

    Comment


      #3
      Top dat jullie het op deze manier toch kunnen laten doorgaan. Echter, Helmond is mij (ondanks de 4 stations) net even te ver :-)
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


      • LuzUo
        LuzUo commented
        Editing a comment
        Haha .. ik wou nog schrijven "verder dan vanuit GR zal het toch niet zijn" ...
        Last edited by LuzUo; 05-05-2023, 18:21.

      • tsb
        tsb commented
        Editing a comment
        Is mij ook te ver, bijna 3 uur rijden. LuzUo voor jou 4 uur?

      • LuzUo
        LuzUo commented
        Editing a comment
        Zo langzaam rij ik nou ook weer niet hoor tsb 🤣

        Zal voor mij ook zo'n 3 uur rijden zijn ... Volgende keer in Maarssen dan maar weer

      #4
      Originally posted by AmigaLover View Post
      Ben erg geinteresseerd in zo een clubdag. Het is voor mij echt jaaaaren geleden dat ik een clubdag heb bezocht.
      Ben klachtenvrij al meer dan 5 jaar niet ziek geweest. Mondkapje zou nog wel kunnen.
      Maar alleen jammer van de QR code. Daar trek ik wel een lijn.

      Bij deze toch aan allen die wel gaan een zeer leuke dag toegewenst.
      Dat mag uiteraard. Het HCM en de Commodore GG/IG houden zich echter gewoon aan de regels die momenteel gelden. Ieder mag daarvan vinden wat hij/zij/het wenst, maar die discussie moeten we niet hier gaan voeren.
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


      • LuzUo
        LuzUo commented
        Editing a comment
        Op papier wel in ieder geval. Afgelopen keer in Maarssen was het heel gezellig .. maar heb ik niet gezien dat er ook maar iemand naar z'n coronacheck is gevraagd ...

      • Benny
        Benny commented
        Editing a comment
        @infant
        Helemaal mee eens.
        @hcc
        Helemaal goed dat jullie weer wat organiseren!

      #5
      Even een schopje omhoog. Hopelijk komen er morgen veel bezoekers om er een leuke dag van te maken en gezellig bij te praten.

      Comment


        #6
        Ik was erbij! Was met mijn zoontje langsgegaan om van het museum te genieten en de HCC te ontmoeten. Geen heel grote groep maar goeie sfeer. Dank allen!

        Comment

        Working...
        X