Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga Club Hoorn - Clubdagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga Club Hoorn - Clubdagen

    Zoals ik in het voorstelrondje al aan gaf heb ik naast mijn oude Amiga's, ook weer de weg naar gelijkgestemden gevonden bij de locale Amiga club (of, inmiddels meer een "algemene computerclub geworden, maar dat mag de pret niet drukken). Wellicht zijn er hier leden die het ook leuk vinden om eens, of op regelmatige basis, te "meeten" tijdens een clubdag.


    De Algemene Computerclub Hoorn, is in 1990 opgericht als de Amiga Club Hoorn. In de afgelopen ruim 30 jaar dat de club bestaat zijn er vele workshops, cursussen, samenwerkingen en zelfs samen gaan met andere computer clubs de revue gepasseerd.

    Bij diverse (oud) leden van de tot “Algemene” omgedoopte Computerclub Hoorn zijn inmiddels de Amiga, Sega en Atari systemen weer van zolder gehaald, opgefrist en hebben nu een mooi plekje op onze bureau’s verdient. Hoewel prima mogelijk, worden deze systemen niet meer voor dagelijkse werkzaamheen gebruikt: het alsnog uitspelen van die ene game, componeren van modules of simpelweg verzamelen van van demos uit de scene is voor sommigen (en steeds meer) van ons een uit de hand gelopen hobby geworden.

    Retro computers welkom!
    Hierom hebben wij als club besloten, deze “nostalgie” eer aan te doen en onze clubdagen (weer) open te stellen voor gebruikers van deze retro systemen. Net als in de beginjaren zul je vanaf seizoen 2021 / 2022 dus weer diverse andere computers als PC’s of Macs tegen komen op onze clubdagen. Wellicht met dezelfde leden als in de jaren ’90, maar wij zien inmiddels ook dat veel jongeren de weg naar retro systemen weten te vinden… Onze clubdagen vinden plaats in Wijkcentrum de Cogge in Zwaag (Hoorn), iedere tweede zaterdag van de maand.
    • 11 september 2021
    • 9 oktober 2021
    • 13 november 2021
    • 11 december 2021
    • 8 januari 2022 (onder voorbehoud)
    • 12 februari 2022
    • 12 maart 2022
    • 9 april 2022
    • 14 mei 2022
    • 11 juni 2022
    Kijk voor meer informatie op www.ach-hoorn.nl

    #2
    Wauw, de ACH meetings, dat is lang geleden. Misschien dat ik wel weer een keer kom kijken. De lokatie is anders dan begin jaren negentig volgens mij?

    Comment


      #3
      Altijd welkom! De locatie is inderdaad verplaatst (de clubdagen met 100+ leden zijn al even geleden - of, misschien wel weer de toekomst :-)).

      Huidige locatie:
      Wijkcentrum de Cogge, Akkerwinde 44 te Zwaag (Hoorn)

      Comment


        #4
        Kom graag een keertje langs. wel ruim 1.5 uur rijden zie ik, maar geen probleem

        Comment

        Working...
        X