Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bijeenkomst Commodore IG in …….Helmond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Bijeenkomst Commodore IG in …….Helmond

    Op zondag 5 september organiseren we na 18 maanden weer een clubdag. Helaas is de zaal in Maarssen niet beschikbaar, maar we kunnen bij Bart in het homecomputermuseum in Helmond terecht. Toegang voor HCC leden is gratis. Niet leden kunnen het HCM steunen, want zij betalen entree. Wil je net als in Maarssen je Commodore meenemen, dan kan dit. Maar wel even een berichtje sturen. Bart maakt dan tafelruimte voor je vrij.

    Noteer de datum en kom allemaal naar Helmond op 5 september

    #2
    Dank voor de info. Is deze informatie ook op de HCC site te vinden eigenlijk ? Ik kan er zo niets over vinden.
    Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

    Comment


    #3
    Nog maar 6 nachtjes slapen. Reserveer nu een tafel en neem je Amiga, C64, +4, PET of Vic20 mee naar het HCM in Helmond. Als je langs wilt komen om te kijken voor een praatje etc dan hoef je niet te reserveren. Zondag is Helmond the place to be.

    Comment


      #4
      Dan is de F1 GP van Zandvoort!!

      Helaas moet ik deze CGG aan me voorbij laten gaan...

      Comment


        #5
        Bedankt :)
        Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

        Comment


          #6
          Originally posted by Verkoophoek View Post
          Nog maar 6 nachtjes slapen. Reserveer nu een tafel en neem je Amiga, C64, +4, PET of Vic20 mee naar het HCM in Helmond. Als je langs wilt komen om te kijken voor een praatje etc dan hoef je niet te reserveren. Zondag is Helmond the place to be.
          Done... ben benieuwd :-)

          Comment


            #7
            Ik had er graag bijgeweest, maar verjaardag ouders geef ik voorrang :)
            Tot in oktober dan maar en veel plezier!

            Misschien maar goed ook, dan kunnen jullie de verkoophoek leeg kopen en kom ik niet in de verleiding.... heb je wat leuks Robert?

            Comment


              #8
              spud. Het gerucht gaat dat er in December een spectaculaire verkoop is. En dat er een lotterij is met een superhoofdprijs.
              Donaties zijn overigens stil gevallen, dus of er in 2022 nog veel verkocht kan worden is maar de vraag. In Helmond hou ik het bescheiden. Er zijn 12 tafels gereserveerd. Mooi maar niet zodanig dat ik de hele auto volprop. Helaas de afgelopen maanden veel minder tijd gehad om alles uit te zoeken, dan verwacht. Dus Je zult in oktober je spaarpot mee moeten nemen. Met je 13e maand en bonusregeling kom je in December een heel eind 😂

              Comment


              • spud
                spud commented
                Editing a comment
                Even doorwerken dan voor die bonus :)

              #9

              Hi Heren, het is bijna zondag. Denk eraan MET HCC ledenpas heb je GRATIS toegang tot de clubdag en het HCM. . Anders zul je een kaartje voor het museum moeten kopen. Maar dan kun je binnen wel weer gratis naar onze clubdag.
              Tot zondag allemaal

              Comment


                #10
                Het was vandaag een leuke en gezellige dag op een leuke locatie (HCM). Zelfs nog een mooie Commodore Amiga 1081 monitor kunnen scoren bij de verkoophoek.
                Thanks en tot de volgende keer!

                Comment

                Working...
                X