Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flashback 20/20 feat. Amiga 35: website live en ticketverkoop gestart!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vanwege alle aanhoudende Corona-ellende en de daarom genomen maatregelen, is besloten het evenement te verplaatsen naar 12 en 13 september.
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #17
      Originally posted by Infant View Post
      Vanwege alle aanhoudende Corona-ellende en de daarom genomen maatregelen, is besloten het evenement te verplaatsen naar 12 en 13 september.
      Heb ik nog wat speelruimte voor nog een A1200 project. Wel sneu voor me vriend wilde hem ermee verrassen tijdens AMIGA35.
      [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
      A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
      [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
      [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
      C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

      [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
      [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
      AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
      [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

      Comment


        #18
        Goed nieuws voor de een, minder goed nieuws voor de ander: de datum van het evenement is verschoven naar 26 en 27 juni volgend jaar.

        Zie https://www.flashback2020.com/news/n...une-26-27-2021
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #19
          Het is niet anders ... overmacht. Persoonlijk denk ik dat dit de beste beslissing is. Ik vermoed dat ik niet in zo'n menigte had kunnen lopen zonder af en toe aan de risico's te denken ... liever denk ik alleen maar aan waarvoor ik daar kom... amiga amiga amiga

          Comment


            #20
            Heb ik nog genoeg tijd om een mooie Blizzard 1260 te zoeken voor de A1200 GHOST project. Wie weet heb ik rond, die tijd de bijpassende GHOST keycaps erop. Kom zelf niet voor de AMIGA’s, maar juist de mensen die je daar ontmoet. Veiligheid voor alles en kunnen we 2021 nog grootser verwachten.
            [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
            A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
            [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
            [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
            C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

            [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
            [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
            AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
            [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

            Comment


              #21
              Helaas is het evenement geannuleerd vanwege de aanhoudende COVID-19 pandemie en de gevolgen daarvan. Zie de statement op de website.
              It's a wonder tall trees ain't layin' down

              Comment


                #22
                Boehoeeee ... Begrijpelijk maar zo jammer ...
                Ik had er vorig jaar al zin in maar zo mogelijk nu nog meer... niks aan te doen ...

                Ik wil jullie (Marcel, René en Marvin) in ieder geval bedanken voor alle tijd/moeite(/geld ook denk ik?) die jullie er al ingestopt hebben ... voor het uitsteken van je nek om zoiets te organiseren. Dank!!!

                Comment


                  #23
                  Originally posted by LuzUo View Post
                  Boehoeeee ... Begrijpelijk maar zo jammer ...
                  Helemaal mee eens!

                  Originally posted by LuzUo View Post
                  Ik had er vorig jaar al zin in maar zo mogelijk nu nog meer... niks aan te doen ...
                  Volledig mee eens!

                  Originally posted by LuzUo View Post
                  Ik wil jullie (Marcel, René en Marvin) in ieder geval bedanken voor alle tijd/moeite(/geld ook denk ik?) die jullie er al ingestopt hebben ... voor het uitsteken van je nek om zoiets te organiseren. Dank!!!
                  Helemaal volledig mee eens!


                  Comment

                  Working...
                  X