Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga 35 NL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga 35 NL

    Volgens geruchten en The Retro Hour komt er een Amiga 35 in NL. Is er al (officieel) nieuws over te delen?

    #2
    De vraag is wat kan je laten zien of horen op zo een A35 die ergens tussen de 6 maanden en een jaar zou vallen na Neuss in min of meer dezelfde geografische zone met zo goed als zeker dezelfde potentiële bezoekers. Het zal evengoed wel zijn bezoekersaantallen halen - mij en alle andere BAC vrienden die overal bij zijn inclusief - maar ze zullen altijd moeten opboksen tegen het vergelijk van het Neuss event achteraf met de immer overkritische Amiganauten ( of zijn het neuten ? ). Los van dat wordt het dan wel eens tijd om er met naar buiten te komen.

    Comment


      #3
      Neuss vind ik (met alle respect) echt een verschrikkelijk evenement. Het is zo enorm statisch, iedere keer hetzelfde.

      Ik hoop dat in Nederland weer een nieuwe trend gezet zal worden.
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        #4
        Originally posted by SimonV View Post
        De vraag is wat kan je laten zien of horen op zo een A35 die ergens tussen de 6 maanden en een jaar zou vallen na Neuss in min of meer dezelfde geografische zone met zo goed als zeker dezelfde potentiële bezoekers. Het zal evengoed wel zijn bezoekersaantallen halen - mij en alle andere BAC vrienden die overal bij zijn inclusief - maar ze zullen altijd moeten opboksen tegen het vergelijk van het Neuss event achteraf met de immer overkritische Amiganauten ( of zijn het neuten ? ). Los van dat wordt het dan wel eens tijd om er met naar buiten te komen.
        "moeten opboksen" ??

        Voor zover ik mij herinner, en corrigeer mij gerust, was het zo dat het "Amiga 30th Anniversary" evenement in Nederland voor alle anderen er was.. toen kwam er ook een zekere Markus naar ons toe om hem te helpen het evenement in Duitsland op te zetten met VIP's en what-not.. daar hebben we aan meegewerkt.. alsmede het evenement Amiga32 en Amiga34 waarbij ik voor het laatste evenement er in het weekend zelf helaas niet bij kon zijn.

        Maar ik ben van mening dat het beter kan.. breder.. niet alleen Amiga, maar ook andere zaken erbij betrekken zodat het niet gaat verwateren.. dus als/wanneer er een Amiga35 komt in Nederland, zal het doel altijd innovatie zijn en niet een prakje opnieuw opwarmen.

        Comment


          #5
          Precies. Niet alleen Amiga, Marcel.

          Ik presenteer jullie:

          Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	296
Size:	61.9 KB
ID:	23401

          In Maarssen. Ergens in de zomer van 2020. Wees erbij!
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment


            #6
            Originally posted by Infant View Post
            Precies. Niet alleen Amiga, Marcel.

            Ik presenteer jullie:

            Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	296
Size:	61.9 KB
ID:	23401

            In Maarssen. Ergens in de zomer van 2020. Wees erbij!
            Click image for larger version

Name:	maxresdefault.jpg
Views:	317
Size:	112.9 KB
ID:	23403

            Comment


              #7
              Yes. 20 juni in Maarssen. Dat valt mooi tussen de release van de 520st en de amiga 1000 in. Iedereen met een Atari ST krijgt gratis toegang.

              Comment


                #8
                Originally posted by Verkoophoek View Post
                Yes. 20 juni in Maarssen. Dat valt mooi tussen de release van de 520st en de amiga 1000 in. Iedereen met een Atari ST krijgt gratis toegang.
                *mits hij/zij deze ST op de parkeerplaats in de fik steekt.
                It's a wonder tall trees ain't layin' down

                Comment


                • Verkoophoek
                  Verkoophoek commented
                  Editing a comment
                  Oh nee. Ik hou van al mijn ST's net zoveel als van mijn Amiga's. Levenslange verbanning indien een ST beschadigd wordt

                #9
                ik vind het op zich wel geinig om een keer tijdens een 'atari takeover' zoals ze dat zelf noemen ritueel een atari st in de fik te steken.. :)

                Comment


                  #10
                  Originally posted by rvo View Post
                  ik vind het op zich wel geinig om een keer tijdens een 'atari takeover' zoals ze dat zelf noemen ritueel een atari st in de fik te steken.. :)
                  We kunnen Ivan vragen?

                  https://fbwat.ch/1AHUlMt1CHTWdaz9
                  It's a wonder tall trees ain't layin' down

                  Comment


                    #11
                    Originally posted by Megatron View Post

                    zal het doel altijd innovatie zijn en niet een prakje opnieuw opwarmen.
                    Dat is eigenlijk wat ik bedoel ... het is of innovatie of het "vergelijk" met Neuss wat nu - willen of niet - toch de standaard is voor de community. En dat los van het feit dat Amiga30 de trendsetter was en je Markus hebt geholpen.

                    Ik had Neuss ook graag anders gezien laatste keer. Die twee dagen zijn slopend als standhouder want ja ... je kan wel eens gaan wandelen terwijl de andere het fort bewaakt maar na een halve dag heb je het wel gezien. Liever een grote zaal dan, dan een zaal waar het al snel tegen de beperkingen aanloopt. Zo mag er maximum 500 man binnen, gevolg maximum tickets 500 ... maar er is op geen enkel punt 500 man tegelijkertijd binnen. Een evenement waar veel meer mensen hun Amiga zouden kunnen aanslepen, zoals bijvoorbeeld ALchimie in Frankrijk zegt me persoonlijk meer. Ga ik dit jaar wel eens naartoe denk ik als het de "grote" versie is.

                    Maar goed, zolang er buiten maar op zijn minst een tipi is neergepoot voor Petro.

                    Comment


                      #12
                      Originally posted by SimonV View Post

                      Een evenement waar veel meer mensen hun Amiga zouden kunnen aanslepen, zoals bijvoorbeeld ALchimie in Frankrijk zegt me persoonlijk meer.
                      Ikzelf zie het nut niet zo van 500+ mensen die hun Amiga meenemen en vervolgens achter een tafel gaan zitten... Tenzij het een demoparty is.
                      It's a wonder tall trees ain't layin' down

                      Comment


                        #13
                        Zullen we het dan maar officieel maken en jullie uitnodigen?

                        Click image for larger version

Name:	fb.png
Views:	271
Size:	66.9 KB
ID:	23418
                        It's a wonder tall trees ain't layin' down

                        Comment


                        #14
                        Originally posted by Infant View Post

                        Ikzelf zie het nut niet zo van 500+ mensen die hun Amiga meenemen en vervolgens achter een tafel gaan zitten... Tenzij het een demoparty is.
                        "meer" geen 500. in Neuss zijn het er wat ... 20 ?

                        Comment


                          #15
                          Hopelijk haal ik de deadline van 27 en 28 Juni.

                          Wil de A1200 GHOST case met de bijpassende GHOST keycaps en de Blizzard 1260 mee nemen. Even laten showen hoe mooi en snel het is.
                          [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
                          A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
                          [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
                          [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
                          C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

                          [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
                          [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
                          AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
                          [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

                          Comment

                          Working...
                          X