Volgens geruchten en The Retro Hour komt er een Amiga 35 in NL. Is er al (officieel) nieuws over te delen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Amiga 35 NL
Collapse
X
-
Guest
De vraag is wat kan je laten zien of horen op zo een A35 die ergens tussen de 6 maanden en een jaar zou vallen na Neuss in min of meer dezelfde geografische zone met zo goed als zeker dezelfde potentiële bezoekers. Het zal evengoed wel zijn bezoekersaantallen halen - mij en alle andere BAC vrienden die overal bij zijn inclusief - maar ze zullen altijd moeten opboksen tegen het vergelijk van het Neuss event achteraf met de immer overkritische Amiganauten ( of zijn het neuten ? ). Los van dat wordt het dan wel eens tijd om er met naar buiten te komen.
-
Originally posted by SimonV View PostDe vraag is wat kan je laten zien of horen op zo een A35 die ergens tussen de 6 maanden en een jaar zou vallen na Neuss in min of meer dezelfde geografische zone met zo goed als zeker dezelfde potentiële bezoekers. Het zal evengoed wel zijn bezoekersaantallen halen - mij en alle andere BAC vrienden die overal bij zijn inclusief - maar ze zullen altijd moeten opboksen tegen het vergelijk van het Neuss event achteraf met de immer overkritische Amiganauten ( of zijn het neuten ? ). Los van dat wordt het dan wel eens tijd om er met naar buiten te komen.
Voor zover ik mij herinner, en corrigeer mij gerust, was het zo dat het "Amiga 30th Anniversary" evenement in Nederland voor alle anderen er was.. toen kwam er ook een zekere Markus naar ons toe om hem te helpen het evenement in Duitsland op te zetten met VIP's en what-not.. daar hebben we aan meegewerkt.. alsmede het evenement Amiga32 en Amiga34 waarbij ik voor het laatste evenement er in het weekend zelf helaas niet bij kon zijn.
Maar ik ben van mening dat het beter kan.. breder.. niet alleen Amiga, maar ook andere zaken erbij betrekken zodat het niet gaat verwateren.. dus als/wanneer er een Amiga35 komt in Nederland, zal het doel altijd innovatie zijn en niet een prakje opnieuw opwarmen.
Comment
-
Originally posted by Verkoophoek View PostYes. 20 juni in Maarssen. Dat valt mooi tussen de release van de 520st en de amiga 1000 in. Iedereen met een Atari ST krijgt gratis toegang.It's a wonder tall trees ain't layin' down
Comment
-
Originally posted by rvo View Postik vind het op zich wel geinig om een keer tijdens een 'atari takeover' zoals ze dat zelf noemen ritueel een atari st in de fik te steken.. :)
https://fbwat.ch/1AHUlMt1CHTWdaz9It's a wonder tall trees ain't layin' down
Comment
-
Guest
Originally posted by Megatron View Post
zal het doel altijd innovatie zijn en niet een prakje opnieuw opwarmen.
Ik had Neuss ook graag anders gezien laatste keer. Die twee dagen zijn slopend als standhouder want ja ... je kan wel eens gaan wandelen terwijl de andere het fort bewaakt maar na een halve dag heb je het wel gezien. Liever een grote zaal dan, dan een zaal waar het al snel tegen de beperkingen aanloopt. Zo mag er maximum 500 man binnen, gevolg maximum tickets 500 ... maar er is op geen enkel punt 500 man tegelijkertijd binnen. Een evenement waar veel meer mensen hun Amiga zouden kunnen aanslepen, zoals bijvoorbeeld ALchimie in Frankrijk zegt me persoonlijk meer. Ga ik dit jaar wel eens naartoe denk ik als het de "grote" versie is.
Maar goed, zolang er buiten maar op zijn minst een tipi is neergepoot voor Petro.
Comment
-
Originally posted by SimonV View Post
Een evenement waar veel meer mensen hun Amiga zouden kunnen aanslepen, zoals bijvoorbeeld ALchimie in Frankrijk zegt me persoonlijk meer.It's a wonder tall trees ain't layin' down
Comment
-
Zullen we het dan maar officieel maken en jullie uitnodigen?
It's a wonder tall trees ain't layin' down
Comment
-
Hopelijk haal ik de deadline van 27 en 28 Juni.
Wil de A1200 GHOST case met de bijpassende GHOST keycaps en de Blizzard 1260 mee nemen. Even laten showen hoe mooi en snel het is.VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6
A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV
A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM
APOLLOOS R9.3 / 128GB CF
APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
AOS 3.2.2 / 16GB CF
AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive
Comment
Comment