Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kerstmis in Maarssen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En maak je nog een kans bij de Verkoophoek voordat Marvin alles wegkaapt

Comment

Originally posted by spud View Post
      Des te beter voor mij als Marvin alles wegkaapt.
      A1200 BLACK Rev1D.4 RECAP / Indivision AGA MK3 (hoping) / ACA1260 (hoping) / 1ste Project
      A1200 CD32 Rev1D.4 RECAP / Indivision AGA MK2CR / Blizzard 1230 IV / 2de Project
      A1200 GHOST Rev2B RECAP (wanting) / FastATA A1200 MK-V (wanting) / Blizzard 1260 (wanting) / 3de Project
      A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V1 8373R3PD / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55 IDE Speeder RTC

A1200 BLACK / CD32 / GHOST / WB 3.1.4.1 - BestWB 1.3 - 16GB CF
      A500 BLACK / WB 3.1.4.1 - BestWB 1.3 - 16GB CF

Comment

Die nieuwe maximum snelheid gaat hier pas in maart in, dus geen excuus Simon :)
        Ok dan, tot morgen.

Tja naar de verkoophoek van Marvin dan maar achteraf ? Persoonlijk kom ik voor de verkoophoek mijn bed niet meer uit om 7:00, helaas mijn chauffeur wel. Gelukkig zijn er nog kroketten als troost.
        Last edited by SimonV; 20-12-2019, 12:56.

Comment

Het was supergezellig om erbij aanwezig te zijn geweest en mijn A590 probleem is ook nog eens opgelost!

Comment

Het was fantastisch! Echt genoten! En nog voor de deur kunnen parkeren ook!
            He came dancing across the water,
            With his galleons and guns

Comment

Ik wilde gaan maar had wat te veel last van spierpijn. Volgende keer beter!

Comment

Working...
              X