Announcement

Collapse
No announcement yet.

Maarssen, zaterdag 17 augustus 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Maarssen, zaterdag 17 augustus 2019

    Wie komen er allemaal naar Maarssen zaterdag?

    Ik heb besloten om toch maar m'n Sharp X68000 mee te nemen en ik ga daar een paar woordjes en plaatjes over delen. En natuurlijk kun je er (voorzichtig :) ) wat games op spelen. Althans, als ik het allemaal aan de praat krijg daar met de (retro) beamer :)

    Moet ik nog geld meenemen voor interessante Verkoophoek koopjes?

    #2
    Bij mij geen nieuwe donaties binnengekomen.Maar wie weet neemt iemand anders nog iets mee.
    We helpen wel iemand om Amiga’s A500, A1200, Elbox 1200/040 te verkopen. In de Verkoophoek vanaf 10 uur.
    Oh ja. Dit staat ook altijd op marktplaats. Ik weet wat het waard is dus onzin biedingen worden genegeerd 🤪
    Oeps: ook een CDTV met remote. Helaas weigert deze iets te doen met een cd. Vandaag er nog even naar kijken en anders zaterdag een gesprekje met Tristan/Martijn.
    cdtv speelt muziekcd (lijkt mij goed nieuws) maar de enige twee cdroms die ik hier heb liggen doen niets ( bootscherm blijft staan of grijs scherm na reset) . Binnenkort te zien in Maarssen. Ik neem werkende cd's en batterijen om te testen
    mee.
    Last edited by Verkoophoek; 14-08-2019, 15:01.

    Comment


      #3
      declare interest

      Comment


        #4
        "Gelukkig" dat die CDTV het niet doet, dat is de enige Amiga waarover ik nog steeds twijfel :)

        Comment


          #5
          Mmmm, als ik zaterdag zou komen met mijn Amiga 1200...
          Zijn er over het algemeen mensen aanwezig die mee zouden kunnen kijken naar bv de master/slave compatibiliteit van mijn CF-adapter/CK-kaart?
          Een 'normale' HD werkt nl wel samen met een slave CD-ROM drive, maar de CF-kaart niet...
          Zo heb ik ook nog steeds een lockup bij het benaderen van een CF-card in een CF/PCMCIA-adapter terwijl de netwerkkaart wel werkt.

          Comment


            #6
            Ik wil er best naar je probleem van je CF kaarje kijken

            Comment


              #7
              Mooi, en ik kan daar 'gewoon' terecht met mijn Amiga spullen (qua aansluiten en zo)?
              U ziet, het is lang geleden dat ik op zo'n bijeenkomst ben geweest ;)

              Comment


                #8
                Iedereen is welkom met of zonder retrocomputer . Het is een bijeenkomst van de HCC, dus voor leden. Als je geen lid bent dan mag je een paar keer komen kijken om te zien of je lid wilt worden.
                Vroege vogels parkeren voor de deur en kunnen kiezen waar ze gaan zitten. Soms is het zo druk dat we iedereen vragen wat in te schikken. Maar in augustus is er plaats genoeg. Mij zul je vinden in het kleine zaaltje achter. Daar zit ook de MSX IG. Maar als de grote zaal vol is, dan mogen daar ook Commodore zitten.
                Om je spullen aan te kunnen sluiten is het wel handig een stekkerblok mee te nemen. Tot zaterdag.

                Comment


                • Ikilledher
                  Ikilledher commented
                  Editing a comment
                  Dan kom ik ook eens kijken. Ben wel eens eerder geweest maar toen was het afgeladen en 32 ℃.

                #9
                Dan kom ik eens kijken (met munne spulle) ;)

                Comment


                  #10
                  Originally posted by Verkoophoek View Post
                  IMaar in augustus is er plaats genoeg. Mij zul je vinden in het kleine zaaltje achter. Daar zit ook de MSX IG. Maar als de grote zaal vol is, dan mogen daar ook Commodore zitten.
                  Vroeger was het inderdaad rustig in Augustus, maar gisteren was het zoals gewoonlijk afgeladen vol.
                  [SIZE=11px]A500 PiStorm+Pi 3/A600 Vampire 2/A1200T PiStorm32+Pi 4b @2.2Ghz[/SIZE]

                  Comment


                    #11
                    Het was inderdaad gezellig druk. Maar er was altijd wel een plekje beschikbaar voor een computer. Parkeren was wel een dingetje. Ook begreep niet iedereen dat je in de parkeervakken moet parkeren. Maar met Belgen, Duitsers, Italianen en Hollanders was het een zeer succesvolle dag. Grote dank aan Spud voor het meenemen van de Sharp X68000. Leuke presentatie. Het blijkt niet zo makkelijk te zijn een goede setup te krijgen. Het lijkt wel een Amiga 🤪. Ik zou zeggen wie volgt . Misschien nog iemand die iets van een Vampier afweet en er een presentatie over kan geven? MrZ?

                    Comment


                      #12
                      Graag gedaan, was leuk om te doen. had misschien alleen ook wat game demootjes moeten voorbereiden :)

                      Comment


                      • rvo
                        rvo commented
                        Editing a comment
                        Je werd ook wel een beetje bruusk afgekapt. Scherm had best nog een kwartier mogen blijven hangen terwijl je verschillende games demonstreerde, of zo.

                      • AMIGA JOHAN
                        AMIGA JOHAN commented
                        Editing a comment
                        Je had Castlevania erop moeten draaien, dat is een mooie demonstratie.

                      #13
                      Originally posted by MrZ View Post

                      Vroeger was het inderdaad rustig in Augustus, maar gisteren was het zoals gewoonlijk afgeladen vol.
                      Was jij er gisteren? Ik heb je niet gezien.. :)

                      Comment


                      • rvo
                        rvo commented
                        Editing a comment
                        ik wel!

                      • amiga_tvn
                        amiga_tvn commented
                        Editing a comment
                        Ik was er ook, had je graag persoonlijk nog willen bedanken voor de recap en nieuwe roms, maar zag zo gauw geen groene robot ;)
                        Heb met wat hulp van amiga1260 wel mijn pcmcia cf kaartjes aan de gang, nu nog doorbuffelen met het koppelen met smb-shares op mijn synology...

                      • MrZ
                        MrZ commented
                        Editing a comment
                        @TSB
                        Was er ook pas rond 12 uur hoor, heb je ook niet gezien

                        rvo zag je Elbox A1200T wel staan :)
                    Working...
                    X