Announcement

Collapse
No announcement yet.

Maarssen, zaterdag 15 juni 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Maarssen, zaterdag 15 juni 2019

    Hee wie is van plan naar het fraaie Maarssen af te reizen komende zaterdag?

    Ik ben wel voornemens!

    #2
    Ik ook, maar waarschijnlijk zonder X68000, te veel gedoe om dat ding mee te nemen. Heeft Verkoophoek nog wat leuks in de aanbieding?

    Comment


    • Verkoophoek
      Verkoophoek commented
      Editing a comment
      Vic20, c64, 1541, c128, boeken, ook anderen hebben spul opgehaald. Ik hoop op een sharp mz800

    #3
    Ik kom wel even langs, maar dat zal pas rond 13:00u zijn...

    Comment


      #4
      Verkoophoek
      Heb jij toevallig nog een A4000 metalen drive bay liggen?

      Comment


      • Verkoophoek
        Verkoophoek commented
        Editing a comment
        Nee. In december twee lege kasten met voeding etc verkocht.

      #5
      Ben ook vd partij, met 2 bordjes voor TSB!
      probeer er vroeg te zijn.

      Comment


        #6
        Ik ben er ook en wil een GBC laten repareren.

        Comment


          #7
          Ik weet vanavond pas of ik er morgen ben. Ik heb wel kekke stickers van het HomeComputerMuseum die ik weg wil geven.

          Comment


          • rvo
            rvo commented
            Editing a comment
            gewoon op elke auto plakken aldaar. behalve die zwarte he.

          #8
          Ik kom 's middags even langs. Ben nog op zoek naar een goede The Arcade joystick. En een (tank)muis voor mijn Amiga.

          Comment


            #9
            Originally posted by rvo View Post
            Hee wie is van plan naar het fraaie Maarssen af te reizen komende zaterdag?

            Ik ben wel voornemens!
            Wat is er te doen en wat kost het? Door een ongelukkig toeval zou ik kunnen.
            Amiga 1200, IMac MorphOS

            Comment


            • rvo
              rvo commented
              Editing a comment
              wat is er te doen.. goede vraag! eigenlijk niet zo veel. beetje rondloeren naar andere idioten met ouwe computers. beetje kakelen her en der. broodjes kroket eten. iets scoren in de verkoophoek.

              het kost in elk geval niets. of nouja, een donatie in de fooienpot of zo.

            #10
            Originally posted by rvo View Post
            wat is er te doen.. goede vraag! eigenlijk niet zo veel. beetje rondloeren naar andere idioten met ouwe computers. beetje kakelen her en der. broodjes kroket eten. iets scoren in de verkoophoek.

            het kost in elk geval niets. of nouja, een donatie in de fooienpot of zo.
            Bedankt! Ik zoek even niets, misschien een nieuwe SID voor mijn breadbin en een lumafix maar dat kan prima via marktplaats. Het is overigens wel wat je van een hobby club kunt verwachten: mensen die lekker met zijn allen met hun hobby bezig zijn. Ik denk dat ik in dit geval mijn dochter mijn agenda laat bepalen, die heeft ook wel eens ideeën. Om nou ff vanuit Den Haag op en neer te gaan, kost ook wel weer wat tijd. Veel plezier vanmiddag.
            Amiga 1200, IMac MorphOS

            Comment


            • rvo
              rvo commented
              Editing a comment
              Bedankt. Er lopen meer kinderen rond, er is een (computer) speelhoek ingericht voor ze. Dus laat dat je niet weerhouden :) Volgende keer misschien?

            #11
            Originally posted by rvo View Post
            Bedankt. Er lopen meer kinderen rond, er is een (computer) speelhoek ingericht voor ze. Dus laat dat je niet weerhouden :) Volgende keer misschien?
            Mijn dochter wou het wel een keer zien, dus we zijn langs geweest. Ze heeft even in de kinderhoek op de PS2 GTA gespeeld. Ben even blijven hangen bij de MSX computers voor de verkoophoek. Het was echter zo klein, dat we met een uurtje echt wel klaar waren. Mijn dochter was dus weer op tijd terug voor de leeuwinnen.
            Amiga 1200, IMac MorphOS

            Comment


            • rvo
              rvo commented
              Editing a comment
              Ja er stond inderdaad een opstelling met GTA in de kinderhoek (wie dat bedacht heeft...)

              Leuk dat je even bent komen kijken. Heb jullie wel gezien volgens mij.

            #12
            Ah, gemist.....is er wel een nieuwe datum bekent om rekening mee te houden?

            Comment


              #13
              Elke derde zaterdag van de even maanden. Volgende keer in augustus. Zie agenda www.Commodoreclub.nl

              Comment

              Working...
              X