Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opening HomeComputerMuseum 17 maart 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Opening HomeComputerMuseum 17 maart 2018

    Allen,

    Hoewel we nog op het formele programma wachten, is één ding duidelijk: a.s. zaterdag, 17 maart, zal onze WHiZZi zijn HomeComputerMuseum in Helmond openen! Ik ga uit van een grote opkomst (tenslotte ben ik er zelf ook, en wie wil mij nou niet ontmoeten?) maar ben stiekem al wel een beetje benieuwd: wie komen er eigenlijk allemaal - en via welk van de vier stations?

    Click image for larger version

Name:	hcm.png
Views:	1207
Size:	492.3 KB
ID:	16987

    Het grote pronkstuk van het museum zal ik a.s. zaterdag overigens persoonlijk overhandigen aan WHiZZi.

    Last edited by Infant; 13-03-2018, 15:01.
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    #2
    ben wel benieuwd :) ik zal er niet bij zijn helaas wegens familieomstandigheden. maar ook zonder mij (juist zonder mij) wordt het vast een goede openingsdag.

    Comment


      #3
      Het is een klote end uit de buurt voor mij... Ik twijfel, wellicht ben ik er.

      Comment


        #4
        Originally posted by wiebow View Post
        Het is een klote end uit de buurt voor mij... Ik twijfel, wellicht ben ik er.
        Dat is het voor bijna iedereen... :-)
        It's a wonder tall trees ain't layin' down

        Comment


          #5
          Ik kom met de trein.. ik hoor steeds weer dat er 4 fucking stations zijn.. dan zal ik verdomme ook met die trein komen ook!!

          HammerNL komt met mij mee..

          Oproep aan allen om (voor zover mogelijk) je privé zaakjes te verdagen/verschuiven en ook naar Helmond te komen zodat de lokale ambtenaren en sponsoren zien dat er ook interesse is.

          Comment


            #6
            Ik ben ook aanwezig, mits niet heel Nederland onder een pak sneeuw is bezweken..

            Comment


            • Megatron
              Megatron commented
              Editing a comment
              Je zult het net zien!

            #7
            Ik ben er! Ik woon zelf in Helmond dus kom niet met de trein. Ik neem de metro. Tot dan!

            Comment


              #8
              Komt WHiZZi zelf ook?
              [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

              Comment


              • WHiZZi
                WHiZZi commented
                Editing a comment
                Ik ben al geweest. Is erg leuk!

              #9
              Originally posted by WeZzy View Post
              Ik ben er! Ik woon zelf in Helmond dus kom niet met de trein. Ik neem de metro. Tot dan!
              met 16 stations? 😂

              It's a wonder tall trees ain't layin' down

              Comment


              • WeZzy
                WeZzy commented
                Editing a comment
                16 idd! 1 rechte lijn. Ik stap in ieder geval uit op halte Theodoor de Commandoorstraat. Vanuit daar is het maar 2 minuten op de maglev lopende band.

              #10
              Ik heb vernomen dat Magic ook graag wil komen maar dat hij de vereiste toestemming van zijn begeleider niet krijgt.
              It's a wonder tall trees ain't layin' down

              Comment


              • WHiZZi
                WHiZZi commented
                Editing a comment
                Er komen ook een aantal begeleiders hoor.

              • Infant
                Infant commented
                Editing a comment
                Geef jij dat even door aan Magic en/of zijn begeleider? Dan kan er wellicht iets geregeld worden. Eigenlijk mag hij natuurlijk niet ontbreken op dit feestje.

              #11
              Ik heb besloten dat ik er zal zijn rond 12:00... Dan maar even een stukje rijden :) Tot dan, allen.

              Comment


              • tsb
                tsb commented
                Editing a comment
                Leuk! Wij kaggelen vanuit Steenwijk met de trein naar Helmond.

              • wiebow
                wiebow commented
                Editing a comment
                Leuk. We kunnen ook car pollen op de weg terug , wellicht... Ik ga met de auto. Lease diesel, lekker.

              #12
              D-Day... of eigenlijk: HCM-Day! Tot vanmiddag!
              It's a wonder tall trees ain't layin' down

              Comment


                #13
                iedereen die gaat een leuke dag gewenst en WHiZZi natuurlijk heel veel succes. dat het maar veel publiciteit en bezoekers mag opleveren!

                Comment


                  #14
                  Veel succes gewenst inderdaad ... helaas kan ik er niet bij zijn .. ik verwacht nog wel wat foto's natuurlijk

                  Comment


                    #15
                    Hier wat foto's, of nog een Live stream. Ook een leuk stuk in het ED :)

                    En vandaag zal er nog wel meer verschijnen. :)

                    Comment

                    Working...
                    X