Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opening HomeComputerMuseum 17 maart 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Speciaal voor Magic: zo was je er toch ook een beetje bij, knul!

    Click image for larger version  Name:	6E1E3947-CA98-48AD-AB41-F5AF716A3DE0.jpeg Views:	1 Size:	2.35 MB ID:	17067
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #17
      Originally posted by Infant
      Speciaal voor Magic: zo was je er toch ook een beetje bij, knul!

      Click image for larger version  Name:	6E1E3947-CA98-48AD-AB41-F5AF716A3DE0.jpeg Views:	1 Size:	2.35 MB ID:	17067
      Leuk zo met de “dear friend”...

      Comment


        #18
        Ik hoorde ergens dat het licht brand in het HomeComputerMuseum. Vertel eens, WHiZZi

        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

        Comment


          #19
          inderdaad.



          Een aantal taken binnen het museum worden vanaf binnenkort gedaan door mensen met een autisme spectrum stoornis welke een dagbesteding traject hebben. Concreet houdt dit in dat Stichting HomeComputerMuseum per persoon een bedrag van de gemeente gaat ontvangen om deze mensen te begeleiden en iets nuttigs te laten bijdragen.

          Om dit te worden is niet heel makkelijk, maar dankzij een aantal achterdeuren zal de gemeente Helmond dadelijk geen andere keus hebben. Om de begeleiding te doen gaan we samenwerken met een reeds bestaande dagbesteding. Taken die uitgevoerd worden zullen zaken zijn zoals reparatie, webdesign, programmeren (backend website en app), fotografie, documentatie en ga zo maar door. Mogelijk ook rondleidingen, afhankelijk wat de capaciteiten zijn van de persoon.

          Dus het huidige museum verandert niet, ook niet het huidige team van vrijwilligers. Het enige wat verandert is dat er een lading werk van mij wordt afgehaald en wordt gedaan door mensen waarvoor ik als stichting nog betaald krijg ook. Bovendien kan ik mijn aandacht dan eindelijk steken in hetgeen wat ik zou moeten doen, reclame maken en meer bezoekers naar binnen halen.

          Voor de mensen die mij niet heel goed kennen, ik heb altijd affiniteit gehad met autisme spectrum stoornis. Mijn zus heeft ADD en ook vanuit mijn muzikale als ICT-carriere ben ik altijd de 'man in the middle' geweest omdat ik overweg kan en er ook plezier uit haal om met autisten te werken. Ik heb ook een hele tijd overwogen om de psychiatrie/zorg in te gaan (als creatief therapeut, psycholoog) en uiteindelijk gekozen voor een carriere in ICT. Hiermee dus zeggende dat dit geen ver van mijn bed show is, maar ook iets wat ik oprecht leuk vind om te doen.

          Het HomeComputerMuseum heeft dus nu ook een stabiele toekomst, ongeacht de bezoekers. De bezoekers blijven wel de core business van het bedrijf, daar blijf ik mij ook voor inzetten.

          Comment

          Working...
          X