Announcement

Collapse
No announcement yet.

Belgian Amiga club & Commodore C64 club België - meeting 04-11-2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Belgian Amiga club & Commodore C64 club België - meeting 04-11-2017

    The Belgian Amiga Club & Commodore C64 club België presenteren:

    Na een sabatjaar te hebben genomen nodigen we jullie terug uit om de Amiga's en de Commodore's aan te slepen en ons met een bezoekje te vereren.

    Op Zaterdag 4 November 2017 zijn jullie vanaf 18:00 welkom in de Mouterij, John Tulpinckstraat 15 2070 Zwijndrecht (Burcht). Voor wie er al van in het begin bij was is deze zaal welbekend. Back to the roots dus !

    Wat staat er voorlopig op het programma:

    - Pintjes drinken en frietjes steken in een gezellige atmosfeer met gelijk gestemde zielen. Wij zorgen voor de pintjes, het frituur is achter de hoek.

    - Lotus II turbo challenge over de nullmodemkabel met 2x A500. 1€ inzet van elke deelnemer, de winnaar van deze afvalrace gaat naar huis met de prijzenpot ! Start 20.00u !

    - Bart van het HomeComputerMuseum ( www.homecomputermuseum.nl ) komt ons bezoeken ... hij neemt met plezier die oude hardware in ontvangst die al jaren stof staat vergaren op uw zolder. U eeuwige roem in zijn museum als donateur en hij tevreden !

    - Amedia Computer zal aanwezig zijn met de Vampire turbokaart, een AmigaOne X5000 van A-eon en een Clone FPGA. Als u wat ziet op hun website ( www.amedia-computer.com ) dat uw interesse wekt, stuur hen een email en ze brengen het graag mee voor u naar de clubavond.

    - Koen De Brabander ( AMICOM ) komt zijn boek voorstellen dus als u de kickstarter gemist hebt en alsnog het boek wil of uw boek wil laten signeren dan is nu het moment.

    - En last but not least: Stef komt zijn tracker "Bassoon Tracker" ( http://www.stef.be/bassoontracker/ ) die hij in javascript heeft geprogrammeerd en waarmee je online Amiga mods kan afspelen en aanpassen voorstellen. Wie meer wil weten over trackers in het algemeen en misschien zin krijgt Protracker weer eens op te starten op zijn Amiga is dan bij ons aan het juiste adres.

    En aangezien we willen dat jullie een beetje gekleed zijn op deze gelegenheid: een gratis drankje voor wie een C= of Amiga T-shirt aan heeft !

    #2
    Een frietje steken, klinkt als zwaar werk, net als asperges.

    De exposanten klinkt in elk geval allemaal erg leuk en ik ga er zeker over nadenken.
    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

    Comment


      #3
      Zijn er ook Mitraillettes?
      It's a wonder tall trees ain't layin' down

      Comment


        #4
        Originally posted by Infant View Post
        Zijn er ook Mitraillettes?
        Ik zal alvast buurtonderzoek doen en de plaatselijke friettenten er op aanspreken.

        Comment


          #5
          Originally posted by SimonV View Post

          Ik zal alvast buurtonderzoek doen en de plaatselijke friettenten er op aanspreken.
          Ik hoor het graag :-)
          It's a wonder tall trees ain't layin' down

          Comment

          Working...
          X