Announcement

Collapse
No announcement yet.

Maarssen, 17 juni.. wie gaat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Maarssen, 17 juni.. wie gaat?

    Ja hoor, daar gaan we weer! Tenminste, ik was het wel van plan. Wie nog meer?

    Ik zal mijn a1200/ppc combo weer meebrengen. Als het goed is gedraagt ie zich zoals het hoort nu.. :)

    Ohja, vergeet ook deze thread niet: https://amiga.cafe/forum/prikbord/aa...ni-te-maarssen

    #2
    Ik ga ook. Ik neem sowieso de Tandy CoCo3 mee (met RGB output, dus nog mooier en scherper). Recentelijk heb ik ook een Exidy Sorcerer opgepikt, alleen niet getest en was volgens mij al minimaal 20 jaar opgeslagen. Dus de kans is groot dat er iets een fijne geur gaat verspreiden wat de kwekkeboom geur waarschijnlijk gaat overheersen.

    Wel een mooie set, monitor zonder drives en de S100-expansie erbij.


    Comment


      #3
      Krijgen we nog een mooie lineup te zien? Misschien kan amiga1260 dat wel organiseren?

      Comment


        #4
        Ik kom ook wel even langs, al is het maar om op die A3000T te kwijlen :)

        Comment


          #5
          @spud: je gaat hem toch kopen? Zo vaak krijg je niet de kans om zo'n zeldzame amiga te mogen kopen.

          Comment


            #6
            Haha, na WGT blijft er niet meer zoveel geld over :)

            Comment


              #7
              Ik ben er ook, maar ik ga geen line-up meer doen. Ik heb al tweemaal geprobeerd. Ik denk dat ik een saaie Amiga 1200 meeneem of misschien mijn A4000.

              Comment


                #8
                Ik kom ook.. niet de hele dag, 's middags nog andere verplichtingen.. Maar moet wat reparaties droppen :)
                o.a. voor amiga1260, rvo en nog een paar..

                Comment


                  #9
                  Ik was ook van plan om te komen.
                  Ik zit te twijfelen of ik z'n A2000 op de kop zal tikken...

                  Comment


                    #10
                    Berry wil graag gaan maar valt a.s. vrijdag van de trap en breekt daarbij zijn kleine teen omdat zijn Amiga 2000 hierop zal vallen. Helaas dus geen Berry aanwezig!
                    It's a wonder tall trees ain't layin' down

                    Comment


                      #11
                      Ik denk dat het misschien een keer leuk is voor Berry, om Maarssen Meeting een keer bij hem thuis te houden.
                      Hij kan iedere keer niet bij de meeting zijn, omdat hij; of van de trap is gevallen of een teen breekt, is best wel sneu.

                      Comment


                        #12
                        Originally posted by tsb View Post
                        Ik denk dat het misschien een keer leuk is voor Berry, om Maarssen Meeting een keer bij hem thuis te houden.
                        Hij kan iedere keer niet bij de meeting zijn, omdat hij; of van de trap is gevallen of een teen breekt, is best wel sneu.
                        Als je niet beter zou weten, zou je denken dat het met opzet gebeurt!

                        Ik vind het een goed idee, heel Maarssen naar Berry. Wanneer schikt het?
                        It's a wonder tall trees ain't layin' down

                        Comment


                          #13
                          Klopt het trouwens dat je bij Berry in de straat alleen met een Saab mag parkeren? Dan moet ik nog even Autoscout afstruinen...

                          Comment


                            #14
                            Originally posted by tsb View Post
                            Hij kan iedere keer niet bij de meeting zijn, omdat hij; of van de trap is gevallen of een teen breekt, is best wel sneu.
                            Een gebroken teen mag geen excuus zijn, ik ben met mijn gebroken voet ook langs geweest een paar maanden geleden :)

                            Comment


                              #15
                              Originally posted by McVenco View Post
                              Klopt het trouwens dat je bij Berry in de straat alleen met een Saab mag parkeren? Dan moet ik nog even Autoscout afstruinen...
                              Dit klopt zeer zeker. Dat wordt dus sjouwen met die A4000T!
                              It's a wonder tall trees ain't layin' down

                              Comment

                              Working...
                              X