Announcement

Collapse
No announcement yet.

Clubdag Commodore/Amiga/MSX/Atari/Sinclair

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    haha wat een grappig muziek is er gebruikt in de youtube clip. "im a nerd"..lol

    Comment


      #32
      is het echt zo suf?? ik dacht juist dat het wel leuk was?? of is dat een filmpje om te pesten :tease:

      Comment


        #33
        Originally posted by Manon View Post
        is het echt zo suf?? ik dacht juist dat het wel leuk was?? of is dat een filmpje om te pesten :tease:
        Hahaha, nou ben in het verleden ook 1 of 2x geweest, ik werd er ook niet echt warm van. Is niet echt mijn ding in maarsen.
        Maar misschien is dat ook wel omdat ik niet zo'n hardcore amiga fan ben en liever m'n handen vuil maak met olie en vet ipv. stof...:tease:​

        Comment


          #34
          Galerij Commodore dag van februari.
          [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

          Comment


            #35
            Dat.... Dat lijkt wel een Atari.... Line-Up!! Met bordjes en al! Was Berry aanwezig?

            Comment


              #36
              Originally posted by Tahoe View Post
              Was Berry aanwezig?
              Die lag naast Alexia in het Bronovo, eveneens met een gebroken been.

              Comment


                #37
                En er waren 3 Tandy's aanwezig (waarvan er 2 ook deden waarvoor ze ooit gemaakt zijn) !

                Comment


                  #38
                  Originally posted by WHiZZi View Post
                  En er waren 3 Tandy's aanwezig (waarvan er 2 ook deden waarvoor ze ooit gemaakt zijn) !
                  Er was ook een Whizzi aanwezig.. uniek prototype.. helaas nooit in productie gegaan.. waarom laat ik in het midden :p

                  Comment


                  • WHiZZi
                    WHiZZi commented
                    Editing a comment
                    en dit model heeft niet eens een handtekening van een Duitser op zich :D
                Working...
                X