Announcement

Collapse
No announcement yet.

Commodore, Amiga, Atari, MSX clubdag 18 februari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Ik ben er niet. Ik ben elders:

    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #17
      Je kunt ook gewoon in 1x gaan Aprés skieen, dat heb ik de laatste keer ook gedaan. Dat ski-gedoe was niks voor mij.

      Ik ben er zaterdag wel, ik weet alleen nog niet zeker of ik een machine mee neem en zo ja, wat dan..
      Last edited by WHiZZi; 15-02-2017, 21:13.

      Comment


        #18
        Originally posted by nhoijtink View Post
        Hoe het met de verkoophoek zit weet ik niet zeker.
        Ik voel het als krampachtig; niet vrij. Tenminste niet zo vrij als zou moeten.
        [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

        Comment


          #19
          Originally posted by rvo View Post
          tsb, top dat je van plan bent te komen! denk je dat je tijd hebt om naar mijn power issue te kijken? :|
          rvo
          Kijken kan ik altijd even.
          Neem koffertje wel even mee.
          Is het misschien een idee om die draden gewoon aan elkaar te solderen ipv connector op connector ? Of is dat nu niet het probleem ?

          Comment


            #20
            tsb ik heb weer hetzelfde probleem. en als het daarmee is opgelost lijkt me dat een prima idee!

            Comment


              #21
              Originally posted by rvo View Post
              tsb ik heb weer hetzelfde probleem. en als het daarmee is opgelost lijkt me dat een prima idee!
              Ik neem wel even krimpkous mee, en de rest

              Comment


                #22
                nog dank voor het nakijken tsb! toen ik thuiskwam en ik eea weer in elkaar heb gezet leek hij het aanvankelijk gewoon weer te doen maar na enige tijd viel ie weer spontaan uit bij het laden van de workbench. ik heb een nieuwe voeding besteld (op jouw advies) dus dat gaat het probleem verhelpen / dan wel uitsluiten dat het aan de voeding ligt :)

                Comment


                  #23
                  rvo
                  ​​​​​​​Ik hoop echt dat dat het is. Het heeft er wel alle schijn van dat het een voedings issue is.
                  Vooral nadat we diverse addons hadden verwijderd en opnieuw geplaatst..

                  Ben echt benieuwd!

                  Comment


                    #24
                    test

                    Comment


                    • DdAzZ
                      DdAzZ commented
                      Editing a comment
                      yups werkt.

                    • Ikilledher
                      Ikilledher commented
                      Editing a comment
                      Nee, ik kan niet zien dat je ‘test’ hebt getypt.

                    #25
                    Originally posted by MiRRoRMaN
                    test
                    Gelukt
                    [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

                    Comment

                    Working...
                    X