Announcement

Collapse
No announcement yet.

4000T 16MB 20GB Gotek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    4000T 16MB 20GB Gotek

    Toch maar het besluit genomen om deze ook te verkopen.
    Dit is een volledig werkende 4000T, enige probleem hiermee is de linker audio connector die wat los zit, maar geluid doet het prima als de kabel er in zit, dus een keertje goed door solderen en desnoods gelijk laten recappen.

    Heeft wat gebruikersporen aan de bovenkant en linkerkant van de kap maar is voor de rest helemaal goed.
    Front is iets witter dan de vorige.

    Zit een 030 in met 16MB 20GB IDE en een Gotek drive, veder een DVD rom drive IDE en 12 speed SCSI cdrom drive.
    Staat Classic WB3.9 op, dus je kan gelijk beginnen.

    Vraagprijs 1200.

    Tegen meerprijs van 200 euro kan een iets wittere muis en NOS toetsenbord geleverd worden, totaal wordt dan 1400.

    #2
    1200 euro hallelujah. Dan kun je nog beter een A600 op de kop tikken met zo'n vampire kaartje (a 150 euro) er in en je hebt een machine die nog minstens 5x sneller is dan dit exemplaar.

    De 20GB hdd is niets bijzonders
    Evenmin de Gotek drive
    DVD rom drives idem

    Zonder (echte) turbokaart en scandoubler is deze A4000T, die ook nog flink bekrast is, misschien hooguit 400 a 500 euro waard.

    Comment


      #3
      Originally posted by Snowwie View Post

      Zonder (echte) turbokaart en scandoubler is deze A4000T, die ook nog flink bekrast is, misschien hooguit 400 a 500 euro waard.
      In jou optiek wellicht.. wanneer je echter kijkt waar deze machines op AmiBay, eBay etc. voor gaan.. dan mag ik concluderen dat de vraagprijs wel in de lijn der verwachtingen ligt.. of ik het normaal vind is een ander verhaal.. maarja.. vraag en aanbod.. het eeuwenoude spelletje.

      Comment


        #4
        Alleen het bord los kan ik al voor die prijs verkopen op Amibay, maar goed ik ga veder geen discussie voeren, de vorige is ook voor 1000 verkocht en die had ook krassen en iets meer verkleurd dan deze.
        Bovendien vraagprijs, ik wil best onderhandelen, maar beneden de 900 denk ik er nog geen eens is over.

        Comment


          #5
          Oh maar het was maar een mening hoor, kijk ik zou er nooit zoveel geld voor over hebben. Maar voor de ECHTE retro verzamelaar die niet zo naar het geld kijkt is het een andere zaak.

          Uiteraard veel succes met de verkoop.
          En dat de 4000 nog zo lang mogelijk mag blijven bestaan. :)

          Comment


            #6
            Mooie machine, helaas boven mijn budget :(

            Comment


              #7
              same here :(
              [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

              Comment


                #8
                Goed, ik zet haar naar 1100 en als je met een bod komt dat er iets onder zit, dan zou ik ook goed vinden

                Comment

                Working...
                X