Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga 4000D Rev D Micronik Tower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga 4000D Rev D Micronik Tower

    En daar is de volgende alweer, 4000D rev D Micronik tower.

    Deze tower heeft een stukje geschiedenis want deze heb ik opgehaald in België en is de zoon van degene die het logo van en reclames maakte van de GB supermarkten, die nu Carrefour zijn.
    Dit was ook de eerste tower ooit.

    Heeft vele kaarten gehad, de CS PPC en de MKIII zelfs de Warpengine 4040 heeft er even in gezeten, maar deze tower heeft daar ook de ruimte voor.
    Echter is het nu een standaard 030 onboard met 16MB, een 200GB IDE schijf, maar ja je ziet toch maximaal 128 en dan zou je sowieso SFS of PFS3 moeten gebruiken.
    Werkt prima en ook deze is voorzien van Classic WB3.9, ook omdat hier 40.70 roms inzitten, eerste start even ctrl-amiga-amiga en dan start ze
    Met een Cyberstorm heb je daar geen last van uiteraard.

    Zoals ik al zei, verkeert in zeer goede staat, ook audio werkt prima, even flink getest met IK+ en Lotus III.
    Zit een DVD rom in, zodat je gelijk alles er op kan zetten wat je wilt.
    En koeling zat, 2 extra 80 mm fans en aan de voorkant een 120mm led fan.

    Ik heb echter geen toetsenbord erbij, er kan eventueel wel een muis en joystick bijgeleverd worden tegen iets extra.
    Vraagprijs 350 euro.

    #2
    Is het uitverkoop in Gorinchem? :-)
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      Waarin zit het verschil in prijs tussen deze en die andere die je in de aanbieding hebt?

      Comment


        #4
        Ik gok een PPC kaart en een IDE controller die ik in deze specs volgens mij mis... maar ik kan het mis hebben.
        [SIZE=10px][I]3x Amiga 500, 1x Amiga 1200 1D4[/I][/SIZE]

        Comment


          #5
          Originally posted by Infant View Post
          Is het uitverkoop in Gorinchem? :-)
          Zoiets ja en er komt nog veel meer, het moet gewoon weg en op mijn salaris alleen ga ik het niet redden op dat tempo, dus het gas gaat er even op

          Originally posted by GEL View Post
          Waarin zit het verschil in prijs tussen deze en die andere die je in de aanbieding hebt?
          Dit is een 4000D bord in een Micronik tower, de andere is een echte 4000T Amiga Technologies en die zijn kaal al een stuk meer waard, als die Amibay op zou gaan dan duurt het nog geen 5 minuten voordat die verkocht is.
          Hier duurde het ook niet lang overigens, die 4000T was een uur later al intresse voor en deze gaat naar het westen van het land.

          Comment


            #6
            Ik stuur je een PM met een vraag Buzz..
            Last edited by Megatron; 24-10-2016, 18:04.

            Comment


            • wiebow
              wiebow commented
              Editing a comment
              Jij snapt 't.

            #7
            Originally posted by Buzzfuzz View Post
            een 200GB IDE schijf, maar ja je ziet toch maximaal 128 en dan zou je sowieso SFS of PFS3 moeten gebruiken.
            Die 200gb werkt wel maar je moet de scsi.device wel uit de OS3.9 romupdate vissen, en die patchen voor LBA48 naar versie 43.45 . Je partities kunnen dan nog steeds maar maximum 128gb zijn maar je kan wel de hele hd benutten. Zelf gebruik ik PFS3aio van Tony Willen aangezien dat het enige filesystem is dat checkt of de laatste sectoren van de partitie geformatteerd kunnen worden. Met andere woorden het formatteert de partitie niet als er wat mis, terwijl bijvoorbeeld FFS ogenschijnlijk alles netjes formatteert met een DH1:uninitialized tot gevolg eens de harde schijf data boven de 128gb voorgeschoteld krijgt.

            Comment

            Working...
            X