Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga 4000T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga 4000T

    Omdat ik nu ook maar eens de systemen eruit moet hebben, gaat de eerste 4000T alvast in de verkoop.
    Systeem werkt prima op 1 klein ding na en dat is het geluid, via de koptelefoon is het redelijk goed alhoewel het soms wat zachter wordt en de line-out link/rechts is heel zacht.
    Er wordt al gehint op condensators vervangen op het bordje, of dat zo is, durf ik niet te zeggen, maar zo'n bordje kost niet heel veel, destijds had ik voor deze 80 euro betaald.
    Om een beetje dat te compenseren in de prijs doe ik er een extra voor front bij, deze is net zo geel als degene die er nu op zit minus sticker, maar is wel heel voor de rest, dus geen scheurtjes in het plexiglas en net als degene die er op zit, klikt die dicht en open. Ook doe ik een scsi module en i/o board erbij.
    CPU kaart is een 3630 standaard EC 25Mhz en 16MB fast onboard.
    Er zit een SCSI 36 speed cdrom drive in, weliswaar niet aangesloten omdat op de IDE poort een DVD drive zit, maar de 36 speed is een mooie als je een Cyberstorm 060 of Warpengine er in zet, wat ik ook wel verwacht natuurlijk
    HDD is een 6 GB IDE, deze is soms wat te traag voor de razendsnelle IDE bus (ok, ik overdrijf nu een beetje ) waardoor je bij een koude start wel een DH0 foutmelding krijgt, maar een simpele ctrl-amiga-amiga verhelpt dat weer.
    Afgebeeld toetsenbord en Amiga Tech muis zit er bij. Systeem is voorzien van Classic WB3.9, dus ready to go

    Vraagprijs is dan 1000 euro.

    Ik wil best het systeem komen brengen mits het in de buurt is en dan bedoel ik niet meer dan 100 km, dan moet ik toch een cirkel kunnen doen van Amsterdam langs Arnhem en Einhoven en zelfs Antwerpen als het moet.

    #2
    Hi Jeroen,

    ik heb zelf geen interesse maar gok dat je deze zo kwijt ben (als niet hier dan wel op AmiBan). Emulatie is zo gek nog niet hè?

    Succes met frequent flyer miles sparen
    It's a wonder tall trees ain't layin' down

    Comment


      #3
      Ik ben al aangemeld bij Garuda Indonesia, volgende keer is het skypriorty check-in en dag hoor
      Emulatie is een stuk makkelijker ja, Winuae zeurt tenminste niet zoveel als een echte Amiga

      Originally posted by Infant View Post
      Hi Jeroen,

      ik heb zelf geen interesse maar gok dat je deze zo kwijt ben (als niet hier dan wel op AmiBan). Emulatie is zo gek nog niet hè?

      Succes met frequent flyer miles sparen

      Comment


        #4
        Als je de 4000T op de kant zet he je gelijk een D er bij dus het geld waard :-)

        Comment


          #5
          Originally posted by odo View Post
          Als je de 4000T op de kant zet he je gelijk een D er bij dus het geld waard :-)
          Die komt ook nog wel, 3 keer zelfs

          Ontopic: zoals het er nu naar uit ziet heb ik een koper, ben nog even in onderhandeling, maar ik verwacht dat deze eerdaags gaat vertrekken.

          Comment


            #6
            Originally posted by Buzzfuzz View Post
            Emulatie is een stuk makkelijker ja, Winuae zeurt tenminste niet zoveel als een echte Amiga
            Ik heb sinds vorig weekend de MIST in gebruik. Dat is pas toffe schizzle zeg!

            Je kunt OCS, ECS en AGA games en demos draaien, elke kickstart die je leuk lijkt, ook andere Cores laden (lees Nintendo, C64) en dat alles met.. werkt ook beter dan xxxUAE daar dat software emulatie is en dit een FPGA hardware programming is.. €199 ter info!



            Comment

            Working...
            X