Announcement

Collapse
No announcement yet.

Niet-amiga gerelateerde spullen te koop (restpartij electronica-zaak)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Niet-amiga gerelateerde spullen te koop (restpartij electronica-zaak)

    Hoi allemaal (post staat ook bij de buren-site),

    Ik ben een echte amiga-fan, zoals sommige van jullie misschien weten, maar ik heb nu een andere vraag. Familieleden van mij hebben 2,5 jaar geleden hun EP zaak verkocht. Het pand staat echter nog te koop en om zo veel mogelijk schoon schip te maken probeer ik hun oude restpartij (meeste nieuw in doos) te verkopen. Zelf hebben ze niet de energie/middelen om dit te verkopen. Sommige spullen zijn gereleased in 2005, maar er zit ook spul van recentere jaren bij, maar dus niet van de laatste 3 jaar. Mijn vraag aan jullie is of het geoorloofd is hier een lijst met spullen aan te bieden waar jullie wellicht in geinteresseerd zijn. E.a. gaat ook via marktplaats etc, maar ik beschouw jullie als betrouwbare amiga-vrienden en hoop op deze manier snel wat kwijt te raken. Spullen kunnen opgehaald worden en ik kan ook zelf bezorgen in de regio van delfzijl/winschoten tot aan amersfoort en enschede. Hier zit ik veel voor mijn werk. In overleg kan besloten worden spullen te versturen, maar dit heeft niet mijn voorkeur.

    Spullen die te koop zijn (gemiddeld 2 tot 5 stuks voorraad):
    - Verrschillende (full)hd-tv's (o.a. 55, 32, 28 inch)
    - Samsung tablets
    - Samsung/nokia telefoons (wel oud)
    - hd-receivers(samsung/humax)
    - satelliet-ontvangers
    - bluray (3d) spelers
    - dvd spelers/dvd video-recorders
    - ci+ modules met smartcards
    - tv muurbeugels voor verschillende tv-maten
    - usb-platenspeler
    - video-camera
    - speakerssets (ook wireless)
    - home cinemasets/stereo receiver
    - opzet inductiekookplaat
    - mp3-players
    - en ik vergeet misschien nog wat

    95% van dit alles zit nieuw/ongebruikt in doos.

    Als jullie het goed vinden zal ik een gedetailleerde lijst met aantrekkelijke prijzen posten. Als jullie dit niet op prijs stellen dan mag de admin deze post verwijderen.

    Ik hoor graag van jullie.

    Nu op marktplaats:
    Samsung GT-P7300 Galaxy Tab 8,9: http://link.marktplaats.nl/m1093585368
    Philips 55(140cm) LED TV 55PFL7008K: http://link.marktplaats.nl/m1091952294


    Gr,
    Riempie
    Last edited by Riempie; 09-10-2016, 17:01.

    #2
    Hier zijn geen strenge regels hè, dus ga gerust je gang!
    Mocht er een android tablet bij zitten voor weinig heb ik misschien wel interesse voor een domotica projectje...

    Comment


      #3
      Een Androide tabletje voor wèneg vind ik ook wel interessant. Beetje afhankelijk van de prijzen, maar mijn pa heeft een defecte TV dus als er een 37" of grote TV beschikbaar is voor niet teveel dan wil ik wel een keer naar het hoge noorden komen ;)

      Dus kom maar op met die lijst en de prijzen :)

      Comment


        #4
        Zit er toevallig een SanDisk SansaClip MP3 speler bij? Die wil ik heel graag!

        Comment


          #5
          Schermen zijn interessant, tablets ook.

          Comment


            #6
            Bedankt voor jullie reacties. Aangezien ik niet alleen over de handel ga :) staan er inmiddels een aantal items op marktplaats. De spullen zijn destijds voor de hoogste prijs ingekocht en zijn zoals gezegd in goede en/of nieuwstaat. We hoeven niet de hoofdprijs, maar 'weggeven' willen we ook niet. Dozen zijn wel geopend om te testen of de spullen het nog doen. Zie mijn 1e post waar ik zo nu en dan items aan zal toevoegen (link naar marktplaats). Het zijn overigens behoorlijk wat spullen en de hele lijst moet nog samengesteld worden en/of gezocht worden naar een juiste verkoopprijs. Mocht je specifiek iets willen hebben uit de categorien die ik heb genoemd en het staat nog niet op MP, laat het weten en dan voeg ik deze toe op deze site (gaat wel zo snel). Uiteraard is ook alles bespreekbaar. Als je overigens op de naam van de verkoper op MP klikt, zie je ook een aantal andere items.

            Comment


              #7
              Ik wil je niet bashen, maar de prijzen die je vraagt zijn verre van markt conform. Al het elektronica wordt met de jaren goedkoper, of heeft betere specificaties. Zo heb ik laatst een 32" Philips LCD TV gekocht voor op de slaapkamer voor € 240,-. Qua specificaties doet ie niet niet onder voor jou 2e hands (geen garantie, al zit ie in een nieuwe doos) model. Hetzelfde geldt voor jou android tablet, die kostte in Oktober 2012 zo'n €350,-. Die van jou blijft tweede hands!

              Persoonlijk denk ik dat je de prijzen iig door twee moet delen, wil je een kans kunnen maken op marktplaats.

              Maar, je bent natuurlijk vrij om het tegendeel te bewijzen

              Comment


                #8
                Thx voor je reactie. Ik zie het zeker niet als bashen. Sterker nog, ik ben het voor een groot deel wel met je eens. Ik bepaal in 1e instantie de prijzen niet zelf, maar heb hier in huis ;) al wel aangegeven dat sommige zaken qua prijs aan de stevige kant zijn. Nogmaals, bieden staat vrij en als er geen hond op de spullen af komt dan gaat het vanzelf voor een dump-prijs weg. De 55-inch tv daarentegen was nieuw echter ongeveer 1400 euro en zit nog steeds nieuw in doos, dus om die voor 300 weg te doen gaat mij iets te ver. Maar ik ga zeker iets met je opmerking doen! Thx!

                Comment


                  #9
                  Ja, gaat moeilijk worden vrees ik ook.. maar dat zit (denk ik) bij de eigenaren tussen de oren.. hardware die je nu zo verkoopt is zonder garantie en 3 (of meer) jaar oud.. dan is 25% van de nieuw prijs eerder markt conform.. maar success desalniettemin voor je familie in deze toch wel rotte tijd.

                  Comment

                  Working...
                  X