Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ik bied aan: 1 (één) Atari 2600 Jr.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Ik bied aan: 1 (één) Atari 2600 Jr.

    Situatieschets:
    Ik ben in het bezit van een Atari 2600 Jr. (zoals op bijgevoegde foto, maar dan bedekt met een iets grotere hoeveelheid stofdeeltjes).

    Probleemschets:
    Ik wens niet meer in het bezit te zijn van deze Atari 2600 Jr.

    Gewenste oplossing:
    Een persoon die mij helpt een wisseling van eigenaarschap te realiseren. Enige egaliteit in deze overdracht is aanvaardbaar, doch niet noodzakelijk.

    Haken ende ogen:
    Toekomstige eigenaar dient zich er van te vergewissen dat de transactie slechts de Atari 2600 Jr. unit betreft. Enige periferaliën zijn volstrekt ontbrekende in dezes.

    #2
    Zin om een praatgroep van Atari 2600 Jr. bezitters op te richten? Bij de laatste contrôle in mijn loods bleek ik er ook 27 te hebben. Als ik jou er nou 13 verkoop staan we op gelijke voet en dat praat een stuk prettiger...

    Comment


      #3
      Heb net een doos met 9 stuks gekregen, zat ook nog een Darth Vader editie bij in doos... daarbij geteld die ik al had ben ik rijp voor het praatgroepje?
      Heb ook nog iets van 60 verschillende cartridges in mijn nederige verzameling ;)

      Comment


        #4
        Een praatgroep lijkt me altijd leuk. Een toename van Atari's in mijn bezit echter niet, dus dat aanbod sla ik snoeihard doch zeer vriendelijk af :)

        Ik doe wel aan Atari cartridges trouwens, maar dan in combinatie met de Expansion Module #1 van de onvolprezen Colecovision!

        Comment

        Working...
        X