Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga 600

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga 600

    Hallo, is er iemand die eventueel een Amiga 600 wil? Uiteraard kan hij op MP maar ik dacht laat ik eens een liefhebber hier proberen. Machientje is keurig wit en met een wit toetsenbord. Momenteel is zij met Furia 020 op 33MHz, Rom 1.3/3.1 1MB chipram expansion, 4GB kaart op een buffered CF interne Adapter. Zij kan natuurlijk compleet weg maar stock is ook mogelijk. Ze is voorzien van frisse caps, met muisje en voeding.

    Ik heb haar aangeschaft om beneden op de kamer TV ook wat te kunnen gamen maar in de praktijk hang ik meer achter de 4000 of de 1200. Dus ja een beetje zonde om dit machientje wat te laten stof trekken. Voor een net bod mag ze gaan anders laat ik haar gewoon hier om af en toe te gebruiken.

    Voor de stock 600 (recapped) vraag ik 250,00 De overige add-ons zijn nieuw en dus reken ik daar ook de prijs voor die wordt gehanteerd bij de amiga web shops. Maar goed de keus is aan u :) Wordt bij verzenden keurig verpakt, halen is ook mogelijk...... en is dan werkend te zien.

    Click image for larger version

Name:	A600.jpg
Views:	236
Size:	216.7 KB
ID:	29271

    #2
    Leuke dame, met nog leukere interne upgrades.
    Ik hou het op mijn A1200 en A2000, aan die 2 heb ik mijn handen al vol genoeg
    Succes met de verkoop
    [SIZE=10px][I][COLOR=#A9A9A9]Amiga 2000, C128. Amiga 500. Amiga 1200 Indivision AGA Mk3, ACA1221lc 1x 1084(S) 1x 1084 [/COLOR][/I][/SIZE]ʕ•̫͡•ʕ*̫͡*ʕ•͓͡•ʔ-̫͡-ʕ•̫͡•ʔ*̫͡*ʔ-̫͡-ʔ [TfC!]

    Comment


      #3
      DdAzZ dank u voor het compliment. Ze is inderdaad erg netjes :) Ik was al even ongeduldig en had haar op MP gedrukt. Zoals verwacht de vragen van: Wat wil je ervoor hebben? (terwijl de prijs erbij staat) Is deze nog te koop? Nee ik heb de advertentie verwijderd en wacht hier eventueel op een nieuw huisje voor haar. En nogmaals ze hoeft niet weg.

      Comment

      Working...
      X