Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga 2000 IDE interface / 2MB Fastram addon / Kick3.1+ Upgrade kit te koop.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga 2000 IDE interface / 2MB Fastram addon / Kick3.1+ Upgrade kit te koop.

    Aanbieding: Amiga 2000 IDE Interface / 2MB Fastram / Kickstart 3.1+ upgrade Kit.


    Ik heb slechts 4 kits in de aanbieding die je standaard Amiga 2000 net dat beetje extra jus geven.
    Let wel dit is speciaal voor de in originele staat verkerende Amiga 2000 * machines.
    Heb je al een Turbokaart of andere expansie dan is er een gerede kans dat deze optie niet nodig is of niet samenwerkt met je huidige uitbreidingen.
    Het is dus echt voor mensen die hun nog in standaard configuratie verkerende amiga 2000 ineens willen opwaarderen.

    Ide interface : werkt met Master / Slave , CD-ROM, IDE-CF, Harddisk
    Fastram : 2 MB (Adres $20xx - $3Fxx) , geeft tot 30% snelheidswinst in sommige bewerkingen
    Kick 3.1+ : Regelt het registreren van de geheugenuitbreiding, en het booten van het IDE Interface.

    Prijs voor enkel de Upgrade kit 60 euro, voor de upgrade kit inclusief een 1 GB DOM 80 euro

    Voor meer info en overige specs check mijn website : https://gotek.nl/ide-interface-2mb-fastram/

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Gotek Retro , voor nieuwe uitbreidingen voor Retro Computers !
    WWW : www.gotek.nl (Nederlands) WWW : www.gotek-retro.eu (Internationaal)
    Last edited by ; 05-10-2021, 03:21.

    #2
    Is dit je persoonlijke reclame platform aan het worden?

    Iedere keer een nieuw draadje voor nieuwe items in je webshop…

    Comment


      #3
      Originally posted by PRS View Post
      Is dit je persoonlijke reclame platform aan het worden?

      Iedere keer een nieuw draadje voor nieuwe items in je webshop…
      for the record , af en toe heb ik iets in de aanbieding buiten de webshop om, gewoon om mensen van dit forum een kans te geven.

      Ik snap echt niet waarom je je als een eikel manifesteert eigenlijk, als het je niet zint scroll je toch gewoon door.

      Comment


        #4
        Staat je niet echt netjes om meteen te gaan schelden!

        En er zit geen commerciële gedachte achter???

        Comment


          #5
          jouw reactie onder mijn post is nogal bot , en totaal ongefundeerd
          het is jouw mening en dat is prima , maar moet je die persee ventileren onder mijn post ?
          Als jij je stoort aan een iemand of iets dan is dat jouw goed recht maar om nu dan maar gewoon mij af te gaan lopen zeiken (want zo voelt het) is denk ik niet echt terecht.

          En als je vragen stelt bij mijn motivatie , dan stuur je me toch een pb.

          maar ik was al gewaarschuwd , dus het is geen verrassing.

          Comment


            #6
            Persoonlijk zie ik het probleem nog niet gelijk ... Ik zag 4 draadjes afgelopen jaar door netjes gestart in het prikbord/aangeboden/ forum ... en dat er hobbyisten zijn die allerhande zelf in elkaar gezette opensource ontwerpen verkopen? Ach ... Ik heb er niet zo'n moeite mee.. kan ik beter verdragen dan al die handelaren die er enkel voor het geld inzitten, marktplaats leegkopen tegen absurde bedragen en dan tegen absurde bedragen in het kwadraat weer verkopen.. zolang het hier niet een 2de amibay wordt doe vooral waar je zin in hebt... Beetje levendigheid kan geen kwaad hier, me dunkt🤣
            Last edited by LuzUo; 07-10-2021, 12:51.

            Comment

            Working...
            X