Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kerstshow Maarssen zaterdag 19 december

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Kerstshow Maarssen zaterdag 19 december

    Ben bezig in the Top Secret opslag van onze Commodore IG. Zojuist een hele bijzondere A4000 getest. Geen batterij schade. 8 extra MB en een VGA kaart van Phase 5. Vermoedelijk een Cybervision . Al start de 4000 op met Cybergraphx. Een hele mooi machine die ik op de clubdag hoop te verkopen.
    Robert

    #2
    Ik kom sowieso langs. Misschien neem ik mijn A2000 mee die hopelijk tegen die tijd ook klaar is.

    Robert, ik heb wel interesse in een A4000, alleen heb ik denk ik niet het budget er voor wat jij er voor zou willen. Alhoewel dat natuurlijk nog erg lastig bepalen is aangezien we niet weten wat je er voor wilt hebben

    Comment


    • tsb
      tsb commented
      Editing a comment
      Ooh leuk! Heb ik ook een gezicht bij WhiZZi :)

    #3
    Dat is een simpele rekensom. Een A4000 is ongeveer 500 euro, de cybervision 250 en de netwerkkaart 75. Dat is 825 euro 😀
    OK dat is misschien wat veel. Maar ik heb A4000's verkocht voor 300 euro. De cybervision en netwerkkaart zijn al meer waard. De batterij is vervangen door een knoopcelbatterij. Ik zag zo snel geen schade op het mobo.
    Ik leg een inteken lijst neer. Bedragen onder de 400 euro worden verwijderd. Oh ja. Er staat OS 3.5 op.

    Heeft er iemand belangstelling voor een Pegasos 2? Ik ga hem niet weer meeslepen als er geen belangstelling is. Ook de iMac (dalmatiër versie) en andere laat ik hier.

    Verder is er minstens 1 A1200 te koop, diverse A500's, C128D, Web-iT, en een CD32. Daarnaast natuurlijk nog de gebruikelijk C64/1541 stapel.
    Ik heb eigenlijk maar 2 problemen: tijd om alles uit te zoeken en te weinig plaats in mijn Ford om alles mee te nemen.

    Comment


      #4
      Wat is de prijs voor die CD32 ? Heb ik wel belang bij :)

      Comment


        #5
        Ik wil ook best een keer met het busje komen om bij het krieken van de dag bij je langs te komen Robert? Daar kan genoeg in in ieder geval

        Comment


          #6
          Originally posted by Verkoophoek View Post
          Ben bezig in the Top Secret opslag van onze Commodore IG.
          Commodore IG is dat hetzelfde als de club in Maarssen?

          Comment


          • marco1975
            marco1975 commented
            Editing a comment
            ja dat is het zelfde

          #7
          Hallo,


          misschien een rare vraag maar wat valt er zoal te beleven op zo een kerstshow? Ik neem aan dat het Commodore Amiga related is..? ,-)
          ik kan hier op de site niet meer info over vinden..

          Groetjes,

          Een Amiga Fan

          Comment


            #8
            Originally posted by Samir Zannouti View Post
            Hallo,
            misschien een rare vraag maar wat valt er zoal te beleven op zo een kerstshow? Ik neem aan dat het Commodore Amiga related is..? ,-)
            ik vermoed niet veel anders dan een normale clubdag, een zaal vol commodore en atari spul, de mogelijkheid wat te kopen of verkopen en natuurlijk wat te leren van elkaar.
            Last edited by rvo; 09-12-2015, 23:14.

            Comment


              #9
              Ik ga proberen er ook te zijn al vrees ik dat ik mijn c64/chameleon mee moet nemen. Ik heb namelijk nog steeds problemen met mijn A1200T, zelfs met nieuw moederbord.

              Dat gezegd, heeft iemand wellicht interesse in een ruil? ik heb een recapped a1200 moederbord, revisie 1D4, dat ik wil ruilen voor een 2B. De 1D4 is echt in perfecte staat maar speelt hardwaregewijs geen bal met mijn PPC kaart, daar staan ze helaas om bekend.

              Comment


              • tsb
                tsb commented
                Editing a comment
                Timer fix al toegepast ?

              • rvo
                rvo commented
                Editing a comment
                weet niet of me dat gaat helpen. het is vooral een hardwareprobleem in die zin dat onderdelen net wat minder lekker passen. keyboard connector valt net over de indivision, bvision valt net over de stekker van de indivision etc. in een 2B is dat net wat beter qua layout

              #10
              Die dag is leuk, net zo leuk als het zelf wilt maken..

              Ik loop/sta/zit de hele dag een beetje te babbelen met rare vogels zoals mij, met dezelfde passie..

              Oja, Vergeet niet een broodje kroket te kopen!! :)

              Comment


                #11
                ik heb gehoord dat er een loterij wordt gehouden met mooie prijzen klopt dat?? Ik kan zelf niet de 19de maar dat lijkt me wel leuk..

                Comment


                  #12
                  AAh gaaf, Wellicht zal ik ook langskomen als ik in de buurt ben die dag met een van mijn Amigas, om er een leuke avond van te maken.

                  Hopelijk tot dan.

                  Tsb, Mag het ook een broodje kebab zijn?... :-)

                  Comment


                    #13
                    Originally posted by Samir Zannouti View Post
                    Tsb, Mag het ook een broodje kebab zijn?... :-)
                    Ik geloof dat je dat zelf mee zal moeten brengen. :-)
                    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                    Comment


                      #14
                      Kebab kennen ze niet in de kerk! Wel #?soep en (broodjes) kroket.
                      It's a wonder tall trees ain't layin' down

                      Comment


                        #15
                        hehehe ik hou het maar op een patatje speciaal..

                        wat is het adres van de meeting?

                        Comment

                        Working...
                        X