Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amiga's en boeken te koop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Amiga's en boeken te koop

    Hallo allemaal

    De laatste weken ben ik bezig geweest mijn Amiga's weer uptospeed te krijgen en om hier dingen mee te gaan doen.
    Na al het gedoe met disken, CF kaarten, IDE controllers en installaties, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik de Amiga eigenlijk niet zo leuk meer vind om mee te hobbyen. Ik ga verder met de 8bit systemen.

    Dus ik heb besloten de volgende zaken weg te doen, en omdat hier de echte liefhebbers rondhangen wil ik hier als eerste vertellen wat ik ga weg doen:

    1x Amiga 4000/040 (FPU, MMU) met: 16mb geheugen, buddha ide controller, DOM module, CF kaart adaptor, CF kaarten (industrial), WD ATA schijf Amiga M1438S monitor, muis, keyboard. MB is gerecapped. Mooie witte kast, geen vergeling.
    1x Amiga 4000/030, stock, met CDROM speler. MB en CPU kaart zijn gerecapped. Interne HD, muis, kb, externe gotek USB drive. Mooie witte kast, geen vergeling.

    Ook een verzameling boeken:
    1x Reference Manuals (alle delen compleet)
    1x Reference Manuals revised (alle delen compleet)
    Diverse Data becker boeken over Amiga (oa Amiga Intern 1 en 2)
    Workbench en DOS manuals.
    Programmer manuals etc. BASIC en ASM.

    Als er hier mensen zijn met interesse, laat het mij weten. Als ik hier niemand vind die het over wil nemen voor een geschikte prijs (doe een bod) dan zet ik het geheel op marktplaats in de komende dagen.

    #2
    Mooi spul, ben helaas niet in de positie een realistisch bod te doen. Succes met de verkoop!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Birdseed solderen is diamond painting voor gevorderden...

    Comment


      #3
      Motherboard:
      • Rev B
      • Super Buster rev 11
      • Caps replaced
      • Refitted simm sockets
      • Battery removed, no leakage
      CPU Board:
      • A3640
      • Rev 3.1
      • 68040 CPU
      • FPU
      • MMU
      Hard disk:
      • WD Caviar 21200, 1.2GB
      • BUDDHA 20th Ann. IDE controller
      • DOM module, 8GB
      • CF adaptor, industrial CF card, 8GB
      • IDE port terminator
      Floppy Drive:
      • External GoTek drive
      Power Unit:
      • Original. COM-915C-2
      • Replaced fan, modded air intake.
      Kickstart:
      • 3.1

      Comment


        #4
        Wil in 2021 beginnen met mij AMIGA 4000 avontuur zodra ik klaar ben met mij drie AMIGA 1200 projecten. Je ben voor mij een jaar te vroeg anders had ik een mooi bod ervoor gedaan. Hopelijk krijg je een mooie prijs ervoor en ik blijf nog steeds met de Commodore 64’s klooien.
        [SIZE=10px][B]VAMPIRE V4 SA x3 / CORE 8736 / CORE 8889-R9 / ALPHA CORE 9296
        A1200 GHOST Rev2B RECAP TSB 2020 / Indivision AGA MK3 / TF1260 ALPHA CPU REV6[/B][/SIZE]
        [SIZE=10px][B]A1200 TRANSLUCENT Rev1D.4 RECAP TSB 2019 / Indivision AGA MK3 / Blizzard 1230 IV[/B]
        [B]A500 BLACK Rev6A / ACE2 / Indivision ECS V2 / ACA500Plus V1 / ACA1233n-55
        C64R MK 2015 / SFX SOUND EXPANDER - FM YAM[/B]

        [B]APOLLOOS R9.3 / 128GB CF[/B]
        [B]APOLLOBOOT OMNI R83 / 128GB CF
        AOS 3.2.2 / 16GB CF[/B]
        [B]AOS 3.1 BetterWB 4.3 / 4GB MicroDrive[/B][/SIZE]

        Comment


          #5
          Dit zijn de boeken waar ik het over heb.
          Attached Files

          Comment


            #6
            Die zwarte en witte programmeer Commodore manuals wil ik eventueel wel voor in mijn bibliotheek. De blauwe heb ik al.

            Comment


            • wiebow
              wiebow commented
              Editing a comment
              Ik heb besloten de reference manuals te houden, sorry

            #7
            OK. Ik wacht nog even op reactie van iemand anders met eventueel belangstelling.

            De Amiga 4000/030 is verkocht, overigens.

            Comment


              #8
              Beide Amigas zijn verkocht. Dank voor alle input. De Reference Manuals gaan op Marktplaats.

              Comment


                #9
                Wat wil je voor de boeken hebben?

                Comment


                  #10
                  Voorlopig houd ik de boeken in mijn bezit, voor wanneer ik eventueel toch ga programmeren, via emulator. Thanks!

                  Comment

                  Working...
                  X