Announcement

Collapse
No announcement yet.

wat oude meuk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Originally posted by Benny View Post

    Er staat een op marktplaats (of is dit dezelfde) ?

    ~300e lijkt mij vrij redelijk, het is niet zo dat die dingen op Ebay heel veel hoger gaan, en de fee op Ebay is ook niet mals, verder moet je ook wel een soort garantie bieden dat het kaartje werkt anders heb je een claim aan je broek....
    Ik weet niet of dit dezelfde is. Daar kan Roel007 wellicht een antwoord op geven. Je hebt gelijk dat je op eBay een hoop fees moet betalen en ook aan paypal. Het bod staat momenteel op €320,-. Ik ga daar echt niet hoger op bieden.

    Comment


      #17
      Ebay is 10% zonder begrenzing zo ver ik weet. En dan paypal nog die snoept.

      Comment


        #18
        Originally posted by SimonV View Post
        Ebay is 10% zonder begrenzing zo ver ik weet. En dan paypal nog die snoept.
        Die 10% is inderdaad een hoog bedrag. Paypal is lager, maar daar kun je beter pay a friend optie nemen, dan heeft de ontvanger geen fee te betalen.
        Amiga 1200, IMac MorphOS

        Comment


          #19
          Originally posted by Roel007 View Post

          Die 10% is inderdaad een hoog bedrag. Paypal is lager, maar daar kun je beter pay a friend optie nemen, dan heeft de ontvanger geen fee te betalen.
          Paypal Friends / Family is geen optie bij Ebay verkoop.

          Comment


            #20
            Originally posted by Benny View Post

            Er staat een op marktplaats (of is dit dezelfde) ?
            En.. Roel007, is dit dezelfde?


            Comment


              #21
              Originally posted by AmiBoing View Post

              En.. Roel007, is dit dezelfde?

              Nop.
              Amiga 1200, IMac MorphOS

              Comment


                #22
                En hij is ook al weer weg...dat is toevallig.

                Comment


                  #23
                  Originally posted by AmiBoing View Post
                  En hij is ook al weer weg...dat is toevallig.
                  Er staat ook nog eentje op Amibay uit Zuid-Holland, het kan toeval zijn, maar die is ook net weg :)
                  Amiga 500, 600 Vampire 2, 1200, 4000, Minimig, Blizzard PPC, CyberstormPPC, AmigaOS4.1 Classic, PowerBook G4 Morphos 3, AmigaONE 500 Amiga OS4.1, CD32

                  Comment


                    #24
                    [URL="http://schrijfm.ch/ne"][SIZE=10px][COLOR=#444444][B][FONT=courier new]schrijfm.ch/ne[/FONT][/B][/COLOR][/SIZE][/URL][SIZE=9px] | [/SIZE] [SIZE=10px][COLOR=#330099][FONT=arial][B]commodore[/B][/FONT][/COLOR][/SIZE][SIZE=9px] | [/SIZE][B][FONT=times new roman][SIZE=10px][I]AMIGA[/I][/SIZE][/FONT][/B][SIZE=9px] | [/SIZE][SIZE=8px][FONT=arial narrow][COLOR=#FF0000][U][I][B]SUPER NINTENDO[/B][/I][/U][/COLOR][/FONT][/SIZE]

                    Comment


                      #25
                      Originally posted by Benny View Post

                      Er staat ook nog eentje op Amibay uit Zuid-Holland, het kan toeval zijn, maar die is ook net weg :)
                      Lol, ik heb die van mij nog. Ik heb besloten om me meer te gaan storten op andere hobbies, mijn spullen staan weer ingepakt, te wachten op het moment dat ik weer eens wil klungelen. Dat zal wel rond de release van de Vampire 1200 worden (wachten...wachten...)
                      Amiga 1200, IMac MorphOS

                      Comment

                      Working...
                      X